معوقات بنیاد شهید تا اوایل سال ۱۴۰۰ پرداخت خواهند شد

 

سعید اوحدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ، درباره ماده ۳۸ قانون جامع خدمات ایثارگران و معوقاتی که به وجود آمده، اظهار کرد: معوقاتی از سال ۹۱ وجود داشت که به این دولت منتقل شده بود. خوشبختانه با مصوبه‌ دولت و با رایزنی‌هایی که با سازمان برنامه و بودجه انجام شد، توانستیم بخش عمده‌ای از این معوقات را پرداخت کنیم.

وی ادامه داد: ماده ۳۸ از سه ضلع، بنیاد شهید، ستاد کل نیرو‌های مسلح که باید احکام را صادر کند و سازمان برنامه و بودجه که باید تامین بودجه کند، تشکیل شده است. به دلیل اینکه کار صدور احکام بسیار پیچیده و طولانی بود ما با همکاری دو ضلع دیگر، دو قسط از این معوقات را پرداخت کردیم که توفیق بسیار مهمی برای بنیاد است.

اوحدی بیان کرد: به دلیل اینکه این احتمال وجود دارد که بعضی از این احکام باز هم دچار تغییراتی باشند، جلساتی را با ستاد کل نیرو‌های مسلح داشتیم و هماهنگی بسیار خوبی صورت گرفت.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران خاطرنشان کرد: این نوید را خدمت عزیزانی که مشمول قانون ماده ۳۸ هستند، می‌دهم که اگر هم معوقه‌ای وجود داشته باشد در قانون و بودجه سال ۱۴۰۰ در نظر گرفته شده است و چنانچه این احکام قبل از پایان سال قطعی نشوند، حتما این معوقات تا اوایل سال ۱۴۰۰ پرداخت خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *