واکنش دختر شهید سلیمانی به ترامپ: هیچ کس تو را قهرمان نمی‌داند/ مغلوب و منزوی شدی

فرزند شهید حاج قاسم سلیمانی در صفحه توئیتر خود خطاب به دونالد ترامپ گفت: تو شخصی هستی که کسی او را به خاطر به شهادت رساندن حاج قاسم قهرمان نمی‌داند و از دست دشمنانش در خوف و وحشت به سر می‌برد.

 «زینب سلیمانی» فرزند شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده سابق نیروی قدس سپاه پاسداران همزمان با خروج ترامپ از کاخ سفید در توئیتی خطاب به دونالد ترامپ نوشت: «آقای ترامپ تو پدرم را به قتل رساندی به این امید که شاید قهرمان دیده شوی، اما وی ژنرالی بود که پیروزمندانه جنگ و مبارزه با تروریست‌های داعش و القاعده را هدایت می‌کرد».

دختر شهید سلیمانی افزود: «اما تو (ترامپ) نه تنها کسی تو را به خاطر شهادت پدرم قهرمان نمی‌داند، بلکه مغلوب و منزوی و شکست خورده شدی و همانند شخصی شدی که از ترس دشمنانش در خوف به سر می‌برد».

وزیر امور خارجه ایران در واکنش به پایان دوران ریاست جمهوری ترامپ تأکید کرد که ترامپ و همپالگی‌هایش با بدنامی به زباله‌دان تاریخ سقوط کردند، در حالی که یاد و خاطره شهید سپهبد سلیمانی و هزاران نفری که قربانی تروریسم دولتی آمریکا شدند جاودانه است.

ظریف در واکنش به پایان دوران ریاست جمهوری ترامپ، در توئیتر نوشت: «ترامپ، پمپئو و همپالگی‌هایشان با بدنامی به زباله‌دان تاریخ سقوط کردند. اما یاد و خاطره سردار سلیمانی و هزاران نفری که به واسطه تروریسم دولتی – و اقتصادی – ترامپ و جنایات او علیه بشریت کشته شدند، آسیب دیدند یا از مواد غذایی و دارویی محروم شدند، همواره خواهد درخشید. شاید نفرات جدید در واشنگتن درس گرفته باشند.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *