اعتراف سارقان سابقه‌دار به ۱۳ فقره سرقت

فرمانده انتظامی رودبار از دستگیری ۳ سارق سابقه‌دار در این شهرستان خبر داد و گفت: این سارقان به ۱۳ فقره سرقت اعتراف کردند.
سرهنگ “حمیدرضا فیضی” پایگاه خبری پلیس، به نقش اساسی مردم در پیشگیری از وقوع جرایم به ویژه سرقت اشاره کرد و اظهار داشت: یکی از عوامل ضروری برای پیشگیری از سرقت، ارتقاء سطح آگاهی و حفظ هوشیاری مردم است.
وی در ادامه از وقوع چند فقره سرقت مختلف در سطح شهرستان رودبار و پیگیری موضوع توسط پلیس خبر داد و گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام تحقیقات میدانی و بررسی سرنخ‌های بدست آمده از صحنه‌های سرقت، رد ۳ متهم را در این پرونده‌ها به دست آوردند.
فرمانده انتظامی شهرستان رودبار بیان داشت: با اشرافیت اطلاعاتی پلیس، هویت و مخفیگاه متهمان مورد نظر شناسایی که با هماهنگی قضائی این افراد دستگیر شدند.
این مقام انتظامی تصریح کرد: متهمان سابقه‌دار در تحقیقات پلیس به ۷ فقره سرقت سیم و تجهیزات انتقال برق، ۲ فقره سرقت منزل، ۲ فقره سرقت کابل و تجهیزات مخابراتی، یک فقره سرقت از معابر و یک فقره سرقت قطعات خودرو در شهرهای رستم‌آباد، رودبار، لوشان و بخش رحمت‌آباد اعتراف کردند.
سرهنگ فیضی در پایان با بیان اینکه سارقان ۳۳، ۳۵ و ۳۶ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند خاطرنشان کرد: با رعایت اصول ایمنی و مراقبتی و همچنین توجه به هشدارهای پلیس می‌توان از وقوع بسیاری از سرقت‌ها پیشگیری کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *