فرماندار رودبارپنجاه میلیارد ریال اعتبار برای آبرسانی منجیل و لوشان اختصاص یافته است

فرماندار رودبار در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران؛ پنجاه میلیارد ریال اعتبار برای آبرسانی منجیل و لوشان اختصاص یافته است
هوشنگ عباسقلی زاده فرماندار رودبار در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران گفت؛ با پیگیریهای نماینده رودبار در مجلس شورای اسلامی پنجاه میلیارد ریال اعتبار ملی برای آبرسانی منجیل و لوشان اختصاص یافته است.
وی گفت؛ با پوزش از شهروندان این دو شهر، امیدواریم با اعتبار اختصاص یافته و تلاش های متولیان ترمیم و اصلاح شبکه فرسوده این دو شهر صورت پذیرد و دغدغه شهروندان منجیل و لوشان کاهش یابد.
عباسقلی زاده همچنین افزود؛ برای شهر رودبار و دیگر مناطق هم پیگیر جذب اعتبارات و رفع مشکلات از مبادی استان و کشور هستیم.
فرماندار با اشاره به مشکلات ساکنین خیابان شهید میرزایی لوشان تاکید کرد؛ شرکت سیمان خزر با هماهنگی متولیان نسبت به ترمیم و اصلاح انشعابات و خط لوله مرتبط اقدام کند.
عباسقلی زاده مشکلات اهالی روستای خرشک را یادآور شد و گفت؛ بنیاد مسکن، منابع طبیعی و آبخیزداری و حفاظت محیط زیست نسبت به نهایی کردن سکونتگاه تعریف شده اقدام نمایند.
وی با گرامیداشت یاد و خاطره قربانیان زلزله سال ۶۹ رودبار گفت؛ برخی از کارکنان ادارات و فرمانداری نیز عزیزان خود را در آن حادثه از دست داده اند و از آنجائی که بدلیل دستورالعملهای بهداشتی کرونا امکان برگزاری مراسم عمومی نبود در فرمانداری با حضور امام جمعه شهرستان و دیگر افراد مراسم گرامی داشت برگزار گردید.
فرماندار گفت؛ همچنان نگران بیماری کووید ۱۹ هستیم و مراقبتهای لازم بهداشتی در این خصوص ضروری است و باید از عادی انگاری بپرهیزیم.
عباسقلی زاده با اشاره به گرمای کم سابقه و تغییر ساعت کار ادارات و نهادها گفت؛ ادارات ملزم به رعایت دستورالعملها هستند و مصرف برق را کاملا مدیریت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *