سرهنگ روشن قلب : خبرنگاران پرچمدار اعلام اقدامات نظام هستند

کیوان اسدی گلورزی

سرهنگ عیسی روشن قلب در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن قدر دانی از تلاش خبرنگاران و تبریک فرا رسیدن هفته خبرنگار گفت: در عصر ارتباطات و رسانه هستیم و ارزش کار خبر نگار بسیار بالا و قابل درک است .
وی افزود: خبرنگاران پرچمداران اعلام اقدامات نظام هستند و حتما با نیت خالصانه با نقش موثر تر پیش می روند و مسئولیت سنگینی را به دوش می کشند و بدون مزد و منت کار می کنند .رسانه ها می توانند نقاط ضعف که وجود دارد به گوش مسئولین برسانند و مسئولینم باید پاسخگو باشند .
سرهنگ روشن قلب بیان داشت : تمام تلاش رسانه های غرب براین است که این نظام را سیاه نمایی کنند ولی نظام ما در حال بالنده شدن است و ما روز به روز هم در منطقه و هم در دنیا مقتدر تر می شویم .
وی به بیانات مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: رهبری یک تعبیر بسیار خوبی دارد که در فضای مجازی از هر فضای حقیقی حقیقی تر است و تاکیدات فراوانی در این راستا برای تولید محتوا و تولید مطالبی است که می توان در مقابل این هجمعه دشمنان ایستادگی کرد و این نظام نظامی پویا و مقتدر است و بیش از ۲۳۰ هزار شهید این نظام را بیمه کرده اند و دشمن کاری از پیش نمی برد چرا که نظام ما نظام پاسخگو است و خدمت به مردم آرمان اول نظام است.

سرهنگ روشن قلب در جواب سوال خبرنگار آوای جنگل در حوزه گردشگری گفت: تیم های گردشگری که وارد استان می شوند مجوز ندارند و حتی مجوز هایی که صادر می شود مورد تایید نیست .
وی افزود: تاکنون ۵۴۰ دستگاه انواع خودرو را برگرداندیم و بیش از ۱۰۰ دستگاه آفرود را اعمال قانون کردیم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *