نماینده ولی‌فقیه در گیلان: تبیین و ترویج فرهنگ دفاع مقدس از مهم‌ترین راهکارهای حفظ انقلاب اسلامی است

 نماینده ولی‌فقیه در گیلان گفت: تبیین و ترویج فرهنگ دفاع مقدس برای نسل‌های آینده یکی از مهم‌ترین راهکارهای حفظ انقلاب اسلامی است.

آیت‌الله رسول فلاحتی شامگاه دوشنبه در مراسم نکوداشت حاجیه خانم طاهره پوربخش مادر شهیدان مسلم، حمزه و علی کریم‌بخش اظهار داشت: باید افتخار کنیم در بین چنین ملت فهیمی هستیم که از معرفت بالایی برخوردارند.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان تبیین و تبلیغ فرهنگ دفاع مقدس را از مهم‌ترین راه‌های صیانت از انقلاب برشمرد و با بیان اینکه بینش و بیداری ایجاد شده در ملت ایران همواره الگو و اسوه سایر ملت‌ها است افزود: بیداری ملت ایران از دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی شمرده می‌شود.

آیت‌الله فلاحتی با بیان اینکه در دوره‌ای از تاریخ زندگی می‌کنیم که پدران و مادران شهدا فرزندان خود را برای دفاع از میهن اسلامی به جبهه‌های حق علیه باطل فرستادند خاطرنشان کرد: خانواده‌های شهدا در این مسیر اندکی سستی به خود راه ندادند و صبر الهی پیشه کردند.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر تبیین و ترویج دستاورد‌های انقلاب ابراز داشت: فلسفه ایثار و شهادت رزمندگان در دوران دفاع مقدس هرگز فراموش‌شدنی نیست و خانواده‌های شهدا نیز همواره زینب‌گونه زندگی می‌کنند و بیدارگران امت هستند.

وی با اشاره به درگذشت علی لندی نوجوان فداکار ایذه‌ای و بیان اینکه دشمنان بدانند که حرکت ایثارگرانه این نوجوان در مسیر آرمان شهدا است افزود: انقلاب اسلامی ایران در طول ۴۰ سال گذشته در مسیر شهدا گام برداشته و با عملکردی درست در صحنه‌های مختلف نقش‌آفرینی کرده است.

رئیس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر گیلان با بیان اینکه مادر شهیدان کریم‌بخش شیرزنی‌ بود که زینب‌گونه زندگی کرد اظهار داشت: امروزه خانواده‌های شهدا نسبت‌ به وضعیت بی بندوباری‌ جامعه گله‌مندند که رواج آن حتی از شیوع کرونا نیز بدتر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *