فرماندار رشت: دستگاه ها به طرح خودمراقبتی توجه داشته باشند

فرماندار رشت  از مسئولان دستگاه ها و ادارات شهرستان رشت خواست تا به طرح خود مراقبتی  و خود حفاظتی توجه جدی داشته باشند.

علی فتح اللهی در جلسه شورای اداری شهرستان رشت با اشاره به ابلاغ طرح خودمراقبتی و حفاظتی ادارات از سال ٩٨ از سوی شورای امنیت ملی کشور خاطرنشان کرد: طرح خودحفاظتی و مراقبتی دستگاه ها و ادارات ضرورتی برای حفاظت از زیرساخت ها و جلوگیری از تحقق نقشه های شوم دشمنان است.

وی با اشاره به نقش مهم مردم در امور مختلف کشور افزود: در بخش های مختلف از جمله عمرانی بسترهای حضور و مشارکت مردم را فراهم کنیم زودتر، هزینه کمتر و ماندگاری بیشتر به نتیجه می رسیم.

فتح اللهی با تاکید بر اینکه راهکارهای مشارکت مردم باید فراهم شود، گفت: به دنبال این باشیم که راهکارهای مشارکت مردم در تمام بخش ها به ویژه امنیت که راهکار توسعه محسوب می شود را فراهم کنیم.

فرماندار رشت از مسئولان دستگاه ها و ادارات شهرستان رشت خواست تا به طرح خود مراقبتی  و خود حفاظتی توجه جدی داشته باشند.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت در این جلسه با بیان تغییر نگاه دشمنان قسم خورده نظام نسبت به کشور و انقلاب اسلامی گفت: دشمنان در کنار همه تحریم های ظالمانه دنبال فضاسازی خاص خودشان هستند که زیرساخت های انقلاب ما که ستون اصلی نظام و انقلاب است را تخریب کنند.

سرهنگ سیداکبر قاسمی اظهار داشت: در کنار ناآرامی ها و اغتشاشاتی که در کشور داشتیم این نگاه همواره در ذهن و تفکر دشمن بوده و هست.

وی با بیان اینکه به همین دلیل شورای امنیت ملی کشور سال ٩٨ حفاظت از دستگاه های اجرایی و حتی ادارات را ابلاغ کردند، افزود: بر این اساس دستگاه ها و ادارات در شهرستان های رشت باید به این طرح اهتمام جدی داشته باشند.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با تاکید بر اینکه همه ادارات و شهرستان ها موظف به اجرای طرح خودحفاظتی و خودمراقبتی از  اظهار داشت: بر این اساس هفته آینده رزمایشی در این باره برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه باید در کنار همدیگر امنیت کشور را حفظ کنیم ، افزود: اجازه ندهیم تا دشمنان ستون فقرات کشور که زیرساخت های کشور است را دچار آسیب کند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان رشت نیز در جلسه شورای اداری گفت: در بخش امنیتی در شهرستان رشت دغدغه ای نداریم.

سرهنگ حافظی با بیان اینکه آستانه صبر مردم با وجود تحریم های اقتصادی کاهش یافته اظهار داشت: در خدماتی که ارایه می دهیم یک سوم مراجعات با موضوع نزاع و درگیری است که هشدار خوبی نیست.

وی با بیان اینکه مردم این زمینه را دارند که به هم بپرند، افزود: هفته ناجا فرصتی است که خدمت گذاری بیشتری به مردم داشته باشیم در کنار آنها باشیم.

بر اساس آخرین آمار شهرستان رشت دارای ۸۸۱ هزار نفر جمعیت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *