توقیف ۱۵ دستگاه کامیون و جلوگیری از خروج ۷۴ تن مرغ زنده از گیلان

فرمانده انتظامی گیلان از کشف بیش از ۷۴ تن مرغ زنده بدون مجوز حمل و خارج از شبکه توزیع از ۱۵ دستگاه کامیون در محور رشت – رودبار خبر داد.

سردار عزیزاله ملکی، فرمانده انتظامی استان گیلان گفت: در راستای تشدید مقابله و جلوگیری از خروج بدون مجوز و خارج از شبکه توزیع مرغ زنده، مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان حین پایش خودرو‌های عبوری در محور رشت – رودبار به ۱۵ دستگاه کامیون که از مسیر شمال به جنوب در حرکت بودند، مشکوک شدند و برای بررسی بیشتر آن‌ها را متوقف کردند.

او از کشف ۲۴ هزار و ۹۵۰ قطعه مرغ بدون مجوز حمل و خارج از شبکه توزیع به وزن تقریبی ۷۴ تن و ۸۵۰ کیلوگرم در بازرسی از این خودرو‌ها خبر داد و افزود: برابر درخواست قضایی رانندگان این خودرو‌ها به همراه طیور برای سیر مراحل قانونی به اداره دامپزشکی ارجاع داده شدند.

فرمانده انتظامی گیلان ادامه داد: کارشناسان مربوطه ارزش این محموله‌ها را در مجموع ۱۵ میلیارد ریال اعلام کردند.

سردار ملکی با تأکید بر برخورد قاطع و قانونی پلیس با اخلالگران نظم بازار اظهار داشت: حمل این گونه محموله‌ها باید با مجوز مبادی مربوطه انجام شود.

او به تلاش‌های شبانه‌روزی نیروی انتظامی برای پیشگیری از وقوع جرائم اشاره و تصریح کرد: کنترل محور‌های مواصلاتی استان گیلان به منظور مقابله با ورود و خروج کالای بدون مجوز و قاچاق به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *