اخلال‌گران نظام توزیع آرد و نان صومعه‌سرا بازداشت شدند

دادستان صومعه‌سرا بابیان اینکه اخلالگران در نظام اقتصادی از تیغ عدالت رهایی نخواهند یافت، گفت: عاملان اخلال در نظام توزیع آرد شهرستان صومعه سرا بازداشت شدند.

هادی بشری امروز در صومعه‌سرا با بیان اینکه ضعف در نظارت و کنترل از سوی حوزه‌های بازرسی منجر به این شده که عده‌ای با سفره مایحتاج مردم هم نان درروغن کنند، اظهار کرد: در رفع مشکلات و کوتاهی‌های موجود در این بخش با احدی تعارف نداریم.

وی با تاکید بر این مهم که همه متولیان نظام توزیع و تولید نان در نانوایی‌ها باید درعرضه نان با کیفیت، بهداشتی، سالم و افزایش رضایتمندی مردم با جدیت عمل کنند، گفت: یکی از کارمندان صنعت، معدن تجارت و اتحادیه آرد و نان شهرستان صومعه سرا به اتهام اخلال در امر توزیع مایحتاج عمومی مردم (آرد) بازداشت شدند.

دادستان انقلاب صومعه‌سرا با توجه به تحقیقات صورت گرفته و نظر به کمبود شدید آرد در این شهرستان که منجر به تعطیلی بسیاری از نانوایی‌های سطح این شهرستان شده بود، تصریح کرد: با بررسی‌های صورت گرفته و شناسایی عامل و عاملین آن، یکی از کارمندان اداره  صنعت، معدن تجارت و اتحادیه آرد و نان شهرستان به اتهام اخلال در امر توزیع مایحتاج عمومی (آرد) به منظور کمبود عرضه آن، پرداخت و دریافت رشوه و اعمال پذیرش و نفود بر خلاق حق و مقررات قانونی در یوم جاری بازداشت شدند.

بشری با بیان اینکه تاکیدات و مصوبات در جلسات نظارت بر اصناف، بازار و اقلام اساسی باید تسهیل در نیازمندی‌های اساسی، مردم از جمله آردو نان را فراهم کند، افزود: نان یک کالای استراتژیک بوده و وظایف دستگاه‌های نظارتی در امور آرد و نان تعیین شده و بارها در جلسات مختلف این تذکرها داده شده و باید این اخلال به پایان برسد ودست دلالان با ارزاق عمومی مردم قطع گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *