مشاور فرهنگی و رسانه ای سپاه: نگاه نظام بهره‌مندی از ظرفیت تمامی کشورهای دنیا است

مشاور فرهنگی و رسانه ای فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه برخی از نگاه به شرق ناراحت هستند گفت: آنها نظام را به عبور از شعار نه غربی و نه شرقی متهم می کنند در حالی که سیاست نظام استفاده از فرصت همه کشورهای دنیا است.

 سردار حمیدرضا مقدم‌فر روز پنجشنبه در اجتماع باشکوه بزرگداشت یوم الله ١٣ آبان در رشت گفت: بی اعتمادی و دشمنی با آمریکا مربوط به زمان حال نبوده و از همان واپسین لحظات پیروزی انقلاب آغاز شده است.

وی با بیان اینکه آمریکایی‌ها دوست دارند تا این دشمنی را به ١٣ آبان ۵۸ محدود کنند، اظهار داشت: این خصومت مربوط به سال ۵۸ نبوده و نخواهد ماند زیرا پس از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنی ها خیلی نزدیک، پیچیده و خصمانه تر نسبت به ملت بود.

مشاور فرهنگی و رسانه ای فرمانده سپاه در ادامه با اشاره به اینکه تحریم های آمریکا برای امروز نیست و پس نخستین لحظات پیروزی انقلاب اسلامی آغاز شد، افزود: صدام را به جان ما انداختند، القاعده و داعش را ایجاد و بر کشورهای منطقه تحمیل کردند.

سردار مقدم فر اظهار داشت: ترور سردار دلها حاج قاسم سلیمانی را انجام دادند، رییس جمهور وقت آمریکا رسما اعلام کرد که من دستور ترور این سردار بزرگ را داده ام و تمامی اینها نشان دهنده تداوم دشمنی ها با انقلاب است.

وی با بیان اینکه ١٣ آبان محصول ٢ عامل بصیرت و شجاعت در عمل بود، افزود: محصول این ٢ عامل پیشگیری از کودتا ، پیشرفت، بصیرت و دشمن شناسی و اقدام بهنگام شد.

نفتکش ایران برای کمک به کشور یمن عازم بود

مشاور فرهنگی و رسانه ای فرمانده سپاه  در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به مفتضح شدن آمریکا در منطقه در روز گذشته گفت: ابتدا در قالب لباس مبدل به عنوان دزدان دریایی نفت ما را که برای کمک به کشور یمن می‌رفت دزدیدند، بلافاصله نیروی دریایی سپاه نفت و کشتی را گرفتند.

سردار مقدم فر افزود: اما بعد اعلام کردند که آمریکایی هستند، آنها تمام توانشان را وارد کردند اما نتوانستند کاری کنند.

وی با بیان اینکه امروز آمریکا در تمام اهدافش در منطقه شکست خورده است، اظهار داشت: رژیم سعودی بفهمد که به چه کسی تکیه کرده است زیرا آمریکایی ها در برابر یک کشتی نفتی نتوانستند کاری کنند.

وی اظهار داشت: باید با الگوی انقلابی کشور را پیش ببریم و آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *