فرمانده انتظامی رودبار خبر داد: ایست و بازرسی رودبار محل لو رفتن خواهران قاچاقچی

فرمانده انتظامی رودبار از کشف ۱۰ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک و دستگیری ۲ متهم خانم در ایست و بازرسی این شهرستان خبر داد.

سرهنگ عیسی روشن‌قلب موادمخدر و بلای خانمان‌سوز اعتیاد را تهدیدی جدی برای سلامت فردی و اجتماعی عنوان کرد و اظهار داشت: پیشگیری اجتماعی یکی از راه‌های اساسی مبارزه با اعتیاد است.

وی در ادامه گفت: ماموران انتظامی ایست و بازرسی رودبار حین کنترل خودروهای عبوری در محور مواصلاتی «رودبار به رشت» به یک دستگاه اتوبوس که از مسیر جنوب به شمال در حال تردد بود، مشکوک شده و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار با اشاره به اینکه پلیس حین بررسی این خودرو به حرکات ۲ نفر از مسافران آن مظنون و در بازرسی از وسایل همراه آن‌ها، ۱۰ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک را کشف کرد بیان داشت: متهمان ۱۷ و ۲۵ ساله که خواهر هستند دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

این مقام انتظامی ضمن تاکید بر هوشیاری خانواده‌ها از آن‌ها خواست برای ریشه کن کردن اعتیاد که موجب تباهی جوانان و نوجوانان می‌شود ضمن همکاری با نیروی انتظامی، هرگونه اخبار و اطلاعات در این خصوص را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *