معاون عمرانی استاندار گیلان عنوان کرد خسارت باد به منازل مسکونی و زیرساخت های گیلان/ فوت شهروند ۶۰ ساله بر اثر سقوط دیوار

معاون عمرانی استاندار گیلان، با اشاره به خسارت باد شدید به منازل مسکونی و زیرساخت های بعضی از شهرستان ها، گفت: شاهد تخریب سربندی ها و دیوارهای محوطه و قطه شبکه برق و مخابرات به ویژه در دو شهرستان تالش و ماسال بودیم.

عباس صابر، با اشاره به آخرین وضعیت استان گیلان به دنبال وزش باد گرم شدید، اظهار کرد: پیرو اعلام سازمان هواشناسی طی دو روز گذشته یعنی دوشنبه و سه شنبه شاهد وزش باد شدید در گیلان بودیم.

وی با بیان اینکه باد شدید مناطق غربی، مرکزی و بخشی از شرق استان را درگیر کرده است، افزود: شهرستان های آستارا، تالش، رضوانشهر و ماسال بیشترین درگیری را با باد گرم داشتند و وسعت تخریب باد در سایر شهرستان ها کمتر بوده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان در گفت وگوی ویژه خبری باران، از وقوع حریق در بالغ بر ۵۰ هکتار از جنگل های گیلان خبر داد و خاطرنشان کرد: کلیه اراضی دگیر با آتش توسط نیروهای مردمی و منابع طبیعی و هلال احمر و بسیج اطفا شده و فقط لکه گیری های معدود در لاهیجان و سیاهکل باقی مانده است.

صابر، با اشاره به خسارت باد شدید به منازل مسکونی و زیرساخت های بعضی از شهرستان ها، گفت: شاهد تخریب سربندی ها و دیوارهای محوطه و قطه شبکه برق و مخابرات به ویژه در دو شهرستان تالش و ماسال بودیم.

وی از فوت مرد تالشی خبر داد و عنوان کرد: متاسفانه شهروند ۶۰ ساله به دلیل سقوط دیوار جان خود را از دست داد و تعدادی هم جرحی داشتیم.

معاون استاندار گیلان، با بیان اینکه شبکه برق در حال حاضر به تعادل رسیده است، اضافه کرد: برخی از مناطق تالش و ماسال درگیر قطعی برق هستند و تا ساعت دیگر مشکل رفع می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *