مدارس به سنگر دفاع از هویت ملی بدل شده است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آوای جنگل نیوز؛ محمدخلیل عسکری در مراسم وداع با شهید دانش آموز محمدرضا کشاورز و گلباران کلاس محل تحصیل این شهید حمله تروریستی به حرم شاهچراغ (ع) گفت: هم وجود این دانش آموز در این مدرسه مایه برکت بود و هم شهادتش مایه برکت خواهد بود.

او با قدردانی از وزیر آموزش و پرورش که با لغو سایر برنامه‌ها در این مراسم معنوی در شیراز حضور یافتند، گفت: مسیر شهادت و دفاع از ارزش‌ها ادامه دارد اگر دیروز باکری‌ها و همت‌ها از خاک ایران دفاع کردند و در برابر دشمن سینه سپر کردند و ما در روح همه شهدا درود می‌فرستیم، امروز نیز مدارس ما سنگر دفاع از هویت ملی شده است.
عسکری گفت: یک روز در ۸ آبان، حسین فهمیده شهید می‌شود و یک روز در ۴ آبان ۱۴۰۱ سه دانش آموز دیگر در حمله تروریستی داعش شهید می‌شوند این نشان می‌دهد که مدرسه همواره سنگر دفاع از انقلاب اسلامی بوده و هست.

او گفت: بر ما فرض خواهد بود مسیر شهدا را ادامه دهیم و با حضور پرشور ثبات قدم خود در مسیر شهدا را در روز ۱۳آبان اثبات کنیم.

مدیر کل آموزش و پرورش فارس گفت: دیروز حماسه‌ای کم نظیر در تشییع پیکر شهدا خلق شد امیدوارم در سیزده آبان نیز شاهد حضوری پرشور باشیم.

او گفت: امروز تمامی مدارس ما در سراسر استان برنامه‌های گرامیداست روز ۸ آبان و شهدای دانش آموز اخیر را برگزار کردند.

در این آئین وزیر آموزش و پرورش، استاندار فارس و شماری از مسئولان استانی و شهرستانی و همچنین خانواده و همکلاسی‌های شهید کشاورز، حضور داشتند.

پس از این مراسم، پیکر شهید به شاهچراغ منتقل و همراه با پیکر ۵ شهید حمله تروریستی به حرم، در صحن بارگاه ملکوتی احمدبن موسی (ع)، آرام گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *