اولین پیروزی تیم سردار زند ملایر در لیگ سه و اشتیاق فوتبال دوستان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آوای جنگل نیوز؛خرید امتیاز دسته سومی علم و ادب همدان و ایجاد باشگاه فرهنگی ورزشی “سردار زند” از سوی ملایری‌ها، این نوید را داد که این شهرستان پس از ۱۵ سال رکود در فوتبال باشگاهی، بار دیگر در عرصه کشوری نیز حاضر شود و بدرخشد.

سرمربی تیم فوتبال سردار زند ملایر :خدا را شاکرم که اولین بازی‌مان را در ورزشگاه پنج هزار نفری شهید روحیان با موفقیت پشت سر گذاشتیم و سه امتیاز شیرین را در خانه کسب کردیم.

“کوروش برمک” افزود: پس از مدت‌ها که چرخ فوتبال در شهر ملایر رقم خورد، با برد تیم فوتبال سردار زند با شور و نشاط برای مردم در این شهرستان همراه شد.

وی ادامه داد: به همه مسئولان، کادر فنی، ارکان باشگاه و بازیکنان این تیم خداقوت می‌گویم و از تمام پیشکسوتانی که از تیم خودشان دفاع و من را دلگرم کردند، قدردانی می‌کنم.

سرمربی تیم فوتبال سردار زند ملایر ضمن تبریک روز مربی به مربیان سراسر کشور ابراز امیدواری کرد این بدعتی که بازیکنان تیم سردار زند رقم زدند، همزمان با یک شروع تازه برای فوتبال ملایر باشد.

برمک بیان کرد: در فوتبال هیچ چیزی قابل پیش‌بینی نیست، اگرچه این برد برای ما شیرین بود، ولی ما در شهرهای بزرگ و پرتماشاگر مواجه هستیم و به مصاف تیم‌های قوی می‌رویم.

وی ادامه داد: برای دیدارهای بعدی باید به شهرهای بزرگی همچون ارومیه، کردستان و تهران برویم و با آنها رقابت کنیم که امیدوارم این برد شیرین روحیه خوب و مضاعفی را به بازکنان ما بدهد و حمایت مسئولان ما را دلگرم کند.

سرمربی سردار زند ملایر اظهار داشت: بازی بعدی ما با نماینده کردستان است که با توجه به شرایط حاکم، منتظریم زمان قطعی مسابقه اعلام شود.

برمک درباره قضاوت داوران این بازی نیز گفت: من سعی می‌کنم در حوزه فنی روی داور تمرکز نکنم، اما ناراحتم از اینکه داور لحظاتی بی‌محابا به بازیکنان من کارت داد، در حالی‌که همان برخوردهایی که در زمین شد، از تیم حریف فقط یک خطا گرفت.

وی یادآور شد: در بازی اول بازیکنان من سه کارت گرفتند و اگر این روند ادامه یابد، در بازی پنجم خیلی از بازیکنانم را از دست می‌دهم.

سرمربی تیم سردار زند ملایر گفت: در مجموع داور خوب قضاوت کرد، جاهایی هم تیم ما و هم تیم مقابل معترض بود که این هم به خاطر فشار و استرسی بود که روی ما حاکم است.

برمک درباره تیم لنگرود افزود: لنگرود تیم بسیار خوبی است، زمانی‌که من در آستارا مربی بودم، در جام حذفی بسیار ما را تحت فشار قرار دادند و از دقیقه ۸۰ به بعد به سختی موفق شدیم این تیم را ببریم.

وی افزود: بازیکنان این تیم چند سال است که با هم بازی می‌کنند و کادر بسیار خوب با مربی جوان که حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و با بازی که در ملایر ارائه داد، به طور قطع در شهر خودش یقه همه تیم‌ها را خواهد گرفت.

سرمربی تیم سردار زند بیان کرد: خیلی خوشحالم که یک تیم قدرتمندی را در شهر خودمان و در خانه با سه امتیاز شیرین بردیم و حسن بتویی زننده تک گل این بازی بود.

برمک اظهار داشت: شروع بازی با یاسین حسن‌نژاد بود که بسیار خوب مدیریت کرد و در خط دفاع یحیی ملصقی، مجتبی عبداللهی و علیرضا ناصری‌فر را گذاشتیم که خوب مدیریت کردند.

وی افزود: در خط هافبک نیز امیرحسین قاسمی، محمدحسین مهران‌فر و علیرضا رضایی بود و ۲ مهاجم بال کنار چپ و راست وحید افطاری و رضا رهنمایی بود و تک مهاجم و کاپیتان تیم نیز بهادر چهاردولی بود.

سرمربی تیم سردار زند ملایر گفت: تعویض‌هایی هم که انجام دادیم، نتیجه خوبی داد و حسن بتویی در بدو ورود با علیرضا فکریان و مجتبی یوسفی و عباس کاویانی‌منش در کنترل بازی خوب کمک کردند.

برمک یادآور شد: همه بچه‌ها با تمام توان در اولین دیدار خود کار کردند و این شادی را برای شهرمان به ارمغان آوردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آوای جنگل نیوز؛ تیم فوتبال سردار زند ملایر در نخستین دیدار خود در لیگ دسته سه فوتبال در ورزشگاه پنج هزار نفری شهید روحیان میزبان تیم فوتبال لنگرود بود که حسن بتویی کاپیتان دوم، تک گل بازی را در دقیقه ۸۷ به ثمر رساند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *