جان فدا| «سربازنامه» در وصف سردار دلها با صدای «پرواز همای» رونمایی شد

آلبوم فاخر موسیقایی «سربازنامه» در وصف شهید سپهبد قاسم سلیمانی با صدای پرواز همای، خواننده سرشناس کشورمان در آستانه سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی امشب طی مراسمی با حضور معاون اول رئیس جمهور، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و خانواده این شهید بزرگوار در تالار وحدت تهران رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، در آستانه سالروز شهادت شهید سپهبد قاسم سلیمانی، آلبوم موسیقایی «سرباز نامه» با سروده‌ای از افشین علا و خوانندگی پرواز همای رونمایی و با حضور محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، علیرضا زاکانی شهردار تهران، حجت‌الاسلام محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و خانواده شهید سپهبد قاسم سلیمانی از عوامل تولید این اثر فاخر تقدیر به عمل آمد.

تقدیر از افشین اعلا شاعر و سراینده کتابی با عنوان «سربازنامه» که آثار این آلبوم موسیقایی برگرفته از این کتاب در قالب منظومه‌ بلند و حماسی در رثای حاج قاسم سلیمانی خلق شده، از جمله برنامه جانبی این مراسم بود.

این مراسم با حضور جمعی از خانواده معظم شهدای مدافع حرم و جمع کثیری از علاقه‌مندان موسیقی با اجرای تعدادی از آثار این آلبوم در تالار وحدت تهران برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *