پرسپولیس؛ صدای پای قهرمان

پرسپولیس؛ صدای پای قهرمان

پس از چهار ماه وقفه، هفته بیست و دوم لیگ برتر ایران، جام خلیج فارس با برگزاری پنج بازی آغاز شد و انتظار طرفداران به پایان رسید.

در مسابقات امروز تراکتور به مصاف نساجی مازندران رفت. جدال مخالفان برگزاری لیگ با تک گل دقیقه ۳ زامهران به نفع  نساجی به پایان رسید تا شانس کسب سهمیه آسیایی هم برای تراکتور کمرنگ شود.

در دیگر بازی شهر خودرو میزبان ذوب آهنی بود که به تازگی لوکا بوناچیچ باتجربه را به رأس کادر فنی خود اضافه کرده است. دبل سعید صادقی و مهار پنالتی اسماعیلی فر توسط رحمتی عامل برتری مشهدی ها برابر تک گل مارکوویچ بود.

زردپوشان آبادانی هم میزبان شاگردان هومن افاضلی، پارس جنوبی جم بودند که با دو گل رضا جبیره و محمود مطلق زاده به پیروزی رسیدند

شاهین شهرداری بوشهر نیز برای فرار از سقوط مقابل نفت مسجد سلیمان صف آرایی کرد که این بازی با تساوی پرگل ۲-۲ به پایان رسید. ابوالفضل رزاق پور و امین مشایخ برای میزبان و سجاد جعفری و عماد میرجوان برای نفت گلزنی کردند.

و بالاخره پیکان قعرنشین در شهرقدس میزبان صدرنشین سرخپوش تهرانی بود که این بازی با برتری قاطع ۳-۱ مهمان به پایان رسید. علیپور و عبدی (۲) برای پرسپولیس گلزنی کردند و مغانلو تک گل پیکان را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند تا همچنان پیشتاز جدول  گلزنان لیگ باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *