چالش بزرگ تیم ملی در راه جام ملت‌های فوتسال آسیا

تیم ملی فوتسال کشورمان در راه جام ملت‌های آسیا باید با چالش بزرگی دست و پنجه نرم کند.

 

قرارداد محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال ابتدا قرار بود مهر ماه به پایان برسد، اما با تعویق یک ساله مسابقات جام جهانی، قرارداد این سرمربی به صورت خودکار برای یک سال دیگر تمدید خواهد شد.

قرارداد دستیاران (محمد هاشم زاده، میشائیل پطروس) ناظم الشریعه هم چند ماهی می‌شود که به پایان رسیده است اما آن‌ها هنوز نتوانسته اند قرارداد جدیدی را با فدراسیون فوتبال امضاء کنند.

 

گویا به خاطر مطالباتی که دستیاران ناظم الشریعه از فدراسیون فوتبال دارند باعث شده که هنوز قرارداد جدیدی با آن‌ها بسته نشود. از طرفی کادر پزشکی تیم ملی فوتسال هم در آخرین اردوی تیم ملی حضور نداشت و مشخص شد آن‌ها هم به خاطر همین موضوع تصمیم گرفته اند از کادر فنی تیم ملی جدا شوند. قرار است از این به بعد پرهان خانلری به عنوان پزشک جدید با کادر فنی تیم ملی فوتسال همکاری کند.

 

 

تیم ملی فوتسال کشورمان در سال‌های ۲۰۱۶ و ۲۰۱۸ در مسابقات جام جهانی و جام ملت‌های آسیا موفق شد عملکرد فوق العاده‌ای داشته باشد به طوری که ملی پوشان کشورمان در جام جهانی مقام سوم دنیا را کسب کردند و در جام ملت‌های آسیا هم برای دوازدهمین سال عنوان قهرمانی این مسابقات را به دست آوردند.

مسئولان فدراسیون فوتبال به کادر فنی و بازیکنان تیم ملی فوتسال قول دادند که بابت این تلاش‌ها پاداشی در حدود ۲۲ میلیون تومان به آنها پرداخت کنند.

تیم ملی فوتسال کشورمان کمتر از ۵ ماه دیگر باید در مسابقات جام ملت‌های آسیا حاضر شود و این در حالی است که هنور پاداش دوره قبل ملی پوشان پرداخت نشده است.

البته در این مدت مهدی محمد نبی دبیر کل فدراسیون فوتبال بار‌ها جلساتی را با اعضای کمیته فوتسال و همچنین سرمربی تیم ملی برگزار کرده و قول داده که تا قبل از آغاز جام ملت‌های آسیا بخش زیادی از مطالبات اعضای تیم ملی پرداخت شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *