کونگ فوکار گیلانی قهرمان مسابقات مجازی کشور شد

امیرمحمد رمضانی از گیلان مقام قهرمانی مسابقات کونگ فو مجازی کشور را کسب کرد.

رئیس هیات کونگ فو و هنرهای رزمی گیلان اظهار داشت: در رقابت های ممای کونگ فو توآ  قهرمانی کشور که یکی از سبک های کونگ فو بشمار می رود و به صورت مجازی برگزار شد، خوشبختانه گیلان موفق به کسب یک مدال طلا و عنوان قهرمانی شد.

مجید مهروانی افزود: در جریان این رقابت ها  در فرم های یک و دو و در رده های سنی جوانان و بزرگسالان  ، امیرمحمد رمضانی در فرم یک موفق به کسب مقام قهرمانی و مدال طلای این دوره از رقابت های مجازی شد.

وی ادامه داد: این کونگ فوکار شایسته گیلانی، در این مسابقات در رده سنی جوانان حضور یافت که در نهایت در فرم یک، بالاتر از ورزشکاران استان های بوشهر و فارس قرار گرفت تا مدال طلای این دوره از رقابت ها را به خود اختصاص دهد.

رئیس هیات کونگ فو و هنرهای رزمی گیلان بیان کرد: رقابت های ممای قهرمانی کشور به صورت مجازی برگزار شد که ورزشکاران فیلم های مبارزه خود را به فدراسیون ارسال و پس از ارزشیابی توسط داوران ، نفرات برتر هر رده سنی در فرم های یک و دو معرفی شد.

مهروانی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط موجود در کشور و شیوع بیماری کرونا و تعطیلی مسابقات رزمی، برگزاری این رقابت ها به صورت مجازی باعث می شود تا ورزشکاران شرایط بدنی و آمادگی خود را حفظ کنند که در این راستا قرار است مرحله دوم این مسابقات نیز طی هفته جاری برگزار شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *