درخشش پوست و سم زدایی از بدن با یک نوشیدنی خانگی پرطرفدار

برای دفع سموم بدن و داشتن پوستی شفاف تنها کافی است از یک نوشیدنی گیاهی ویژه استفاده کنید.

 به نقل از تایمز نیوز، انسان‌ها نیاز دارند که برخی مواقع به بدن خود استراحت دهند و در عین حال با خوردن غذا‌های سالم و نوشیدنی‌های گوارا، زمان خوشی را سپری کنند.

با این حال، تمامی فعالیت‌هایی که انجام می‌دهیم در نهایت باعث تولید سموم در بدن می‌شود که می‌تواند برای ما مضر باشد. عوامل مختلفی همچون رژیم غذایی و سبک زندگی مانند سیگار کشیدن و یا مصرف مشروبات الکلی می‌تواند سطح سموم را در بدن افزایش دهد. با این وجود، امروز می‌خواهیم نوشیدنی را معرفی کنیم که در صورت مصرف روزانه به دفع سموم بدن کمک می‌کند و باعث ایجاد شادابی پوست و افزایش تندرسی می‌شود.

نوشیدنی سم زدای چغندر، سیب و هویج

چغندر که ایرانی‌ها از دیرباز یکی از طرفداران پروپا قرص آن هستند و با نام لبو در میان مردم شناخته می‌شود یکی از سبزیجات سرشار از مواد مغذی است. چغندر، سیب و هویج هر سه دارای سطح بالایی از آنتی اکسیدان هستند. تحقیقات جدید نشان داده است چغندر دارای موادی مانند اسید آسکوربیک، کاروتنوئید، فنولیک اسید و فلاونوئید است. بتالین یکی دیگر از موادی است که به صورت فراوان در چغندر یافت می‌شود.

سیب نیز سرشار از ویتامین ها، روی و سایر مواد معدنی است. همچنین سیب که هضم آن برای معده بسیار راحت است و به دلیل آنکه سرشار از فیبر است برای کارکرد مناسب دستگاه گوارش بسیار مفید خواهد بود. در هویج نیز به وفور ویتامین آ و ‌ای و نیز آنتی اکسیدان‌های مناسب وجود دارد.

برای تهیه این نوشیدنی سم زدا، یک چغندر متوسط، یک سیب متوسط و یک هویج متوسط را به تکه‌های کوچک خرد کرده و یک لیتر آب به آن اضافه کنید. این مواد را برای ۴ ساعت و یا در طول شب در مکان خنک قرار دهید. سپس آب این مخلوط را هر روز صبح مصرف کنید. می‌توانید این نوشیدنی را ۳ تا ۴ بار در طول روز مصرف کنید.

این نوشیدنی می‌تواند با دفع سموم بدن، به داشتن پوستی شفاف و بدنی سالم در انسان کمک کند. توصیه می‌شود سالانه چند بار از این نوشیدنی در بازه‌های چند روزه استفاده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *