سخنی با مدیر کل استاندارد گیلان ؛ چرا خبر تجلیل از گروه محاکمه شده عظام در سایت اداره کل حذف شد ؟

۱۴اکتبر ۲۰۲۰( مصادف با ۲۳ مهرماه ۹۹) روز جهانی استاندارد با شعار “حفاظت از زمین با استاندارد ها” بود ولی با شیوع کرونا مراسمی توسط اداره کل استاندارد گیلان طبق روال هر ساله به صورت گسترده با دعوت از مسئولین، کار آفرینان و تولید کنند گان استان برگزار نشد.

مدیر کل استاندارد گیلان در مراسم تجلیل از شرکت ” فرآوری و ساخت ” که ” عباس ایروانی ” به عنوان مدیر گروه صنعتی ” عظام ” حضور داشت و پرونده محاکمه او به عنوان متهم اقتصادی از مهر ماه ۹۸ آغاز شد و تا تیر امسال تداوم داشت،اظهار کرد : ” واحد فراوری و ساخت جزء صنایع افتخار آفرین ما است.

داریوش اشکانی پور “خطاب به مدیران شرکت، ابراز کرد : ” از این که در این شرایط سخت و تحریم با همت خود چرخ تولید را توسعه می دهید،اولا به عنوان یک ایرانی و در ثانی به عنوان یک شهروند گیلانی از شما تشکر و قدردانی می کنم”.

حال با توجه به رویه اداره کل مذکور در اعطای تندیس واحد نمونه کیفی، اگر چه در سال جارى به دلیل شرایط کرونا امکان برگزارى مراسم روز جهانى استاندارد میسر نگردید، اما سوال این جاست که هدف از اعطای این تندیس به ” عباس ایروانی ” به عنوان ” مدیر هلدینگ ” به جاى اعطای آن به ” حسین شمسایی ” عهده دار مسئولیت ” مدیر عامل شرکت فرآوری ” برای بهره بردارى رسانه ای این متهم اقتصادی بوده است؟!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *