فرماندار رودبار؛ در چهل و دومین سالگرد طلوع فجر اسلامی، مفتخریم که ایران عزیز تحت رهبریهای داهیانه امام راحل عظیم الشان و رهبر معظم انقلاب و تلاش دولتمردان و فرزندان این مرز و بوم، بالنده و مقتدر و کشوری تاثیر گذار در معادلات بین المللی گشته است.

بسم الله الرحمن الرحیم

بار دیگر ۱۲ بهمن، سالروز بازگشت تاریخی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران به میهن از راه رسید.
در چهل و دومین سالگرد طلوع فجر اسلامی، مفتخریم که ایران عزیز تحت رهبریهای داهیانه امام راحل عظیم الشان و رهبر معظم انقلاب و تلاش دولتمردان و فرزندان این مرز و بوم، بالنده و مقتدر و کشوری تاثیر گذار در معادلات بین المللی گشته است.
با تبریک فرا رسیدن دهه فجر به همه اقشار مردم به ویژه خانواده های معظم شهدا، یادآور می گردد به رغم تمایلات و باورهای قلبی امسال اقتضائات و الزامات بهداشتی اجرای برنامه های پرشور و گسترده را با محدودیت مواجه کرده است، اما بدون شک اندکی از دلدادگی مان را به راه و آرمان امام خمینی(ره) و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی کم نکرده است.
مسلما” دشمنانی که رویای خاتمه انقلاب اسلامی ایران را در برهه های مختلف داشتند، یا آرزوی دست نیافتنی شان را به گور بردند یا در کنج عزلت بر عمر تباه شده خود افسوس می خورند.
مایه مباهات است به رغم تمام مشکلات به ویژه اقتصادی که توسط خبیث ترین فرد دنیا بر ملت و دولت و نظام مقاوم ما تحمیل شد بار دیگر بر عهد و پیمان ناگسستنی خود بر همراهی و حمایت از انقلاب و ارزشهای آن با تمام توان اعلام داشته، برای اعتلاء روز افزون آن لحظه ای درنگ نخواهیم کرد.

هوشنگ عباسقلی زاده
فرماندار شهرستان رودبار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *