کارگاه آموزشی- ترویجی بیمار های مشترک( انسان و دام )و اصول بهداشت جایگاه دام و طیور با همکاری کمیته امداد و سپاه در شهرستان رودبار برگزار شد.*

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان رودبار صبح چهارشنبه درحاشیه این کارگاه اظهار داشت: در راستای ارتقای دانش دامداران ،کارگاه آموزشی ترویجی بیماری های مشترک انسان و دام واصول بهداشت جایگاه دام و طیور با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حضور ۲۵ نفر از پرورش دهندگان دام و طیور در شهرستان رودبار با همکاری کمیته امداد و سپاه برگزار شد.

🔹مهندس ابراهیمی با اشاره به برگزاری این کارگاه آموزشی در مرکز جهاد کشاورزی رستم آباد خاطرنشان کرد: برگزاری کارگاه‌های آموزشی نقش مهمی در بهبود عملکرد فعالان عرصه کشاورزی ودامداری خواهد داشت.

🔸وی افزود: شرکت کنندگان در این کارگاه آموزشی با موضوعاتی همچون بیماری‌های شایع مشترک بین انسان و دام، علایم بالینی ، راه‌های انتقال و اثرات جانبی، راه‌های کنترل، نحوه پیشگیری از بیماری‌ها ،اصول بهداشت جایگاه نگهداری دام وطیور آشنا شدند.

🔹مدیر جهاد کشاورزی شهرستان رودبار ادامه داد: هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی ، جلوگیری از شیوع این بیماری‌ها و همچنین آموزش پایدارسازی طرحهای اشتغال کمیته امداد به منظور حفظ اشتغال زایی های انجام شده و افزایش بهره وری تولید در بخش دام و طیور بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *