وزیر آموزش و پرورش در جلسه شورای آموزش و پرورش گیلان مطرح کرد؛ شبکه‌ شاد، نماد تحقق دولت الکترونیک / برقراری روزانه بین ۵۰۰ تا ۷۰۰ هزار ارتباط در این سامانه ملی

وزیر آموزش و پرورش شبکه شاد را نماد تحقق دولت الکترونیک عنوان کرد و گفت که روزانه بین ۵۰۰ تا ۷۰۰ هزار ارتباط در این سامانه ملی برقرار می شود.
دکتر محسن حاجی میرزایی  در جلسه شورای آموزش و پرورش گیلان با حضور استاندار، بیان داشت: پیشرفت و تحول دغدغه همه جوامع است و ممکن‌ست در انتخاب موضوع پیشرفت دچار اشتباه شوند اما این دغدغه عمومی و مشترک همه جوامع است.
وی با اشاره به اجرای طرح «کوچ» افزود: در قالب اجرای این طرح توده بدنی ۱۳ میلیون دانش آموز اندازه گیری شده و به آنها خدمات مشاوره‌ای ارائه و هدفگذاری کردیم تا سه واحد درصد وزن دانش آموزان را متعادل کنیم.
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه روزانه بین ۵۰۰ تا ۷۰۰ هزار ارتباط زنده در شبکه‌ ملی شاد بین کاربران اعم از دانش آموزان، معلمان و مدیران مراکز آموزشی رد و بدل می‌شود،اظهار داشت: امروز شبکه‌ شاد به عنوان نماد تحقق دولت الکترونیک، بزرگترین عرصه‌ ارایه‌ خدمات مبتنی بر فناوری اطلاعات (IT) است و این مهم در آینده بستر‌های جدیدتری در عرصه‌ آموزش مجازی در کشور ایجاد خواهد کرد.
حاجی میرزایی، شورای آموزش و پرورش را بالاترین شورای هر استان عنوان و اظهار کرد: کرونا نظام یادگیری را با بزرگترین چالش قرن مواجه کرد چرا که این ویروس تمامی ساز و کارهای ساخته شده را غیرفعال و ناکارآمد کرد.
وی با بیان اینکه بستر شبکه شاد زمینه ارتباط مداوم وزیر با مدیران مناطق و مدارس در سراسر کشور بوده و به‌تبع بین مدیران و معلمان نیز صورت می‌گیرد، تصریح کرد: اقتصاد مقاوتی یعنی در مقابله با تکانه‌ها درمانده و منفعل نشویم و آموزش‌وپرورش این تهدید را به یک فرصت بزرگ برای نظام تعلیم و تربیت تبدیل کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *