دکتر چگینی نماینده مردم شهرستان رودبار در گفتگوی ویژه خبری مطرح کرد؛شهرداران هفت شهر شهرستان رودبار به صورت جدی برای دریافت سهمیه قیر رایگان پیگیر باشند

♦️شهرداران ۷ شهر، با توجه به دریافت سهمیه قیر برای شهرستان رودبار، به صورت جدی پیگیر آسفالت راه های حوزه شهری باشند،قطعا گزارش عملکرد آنها از طریق فرمانداری در این حوزه به بنده خواهد رسید.

♦️شهرداری هایی مانند،رستم آباد، منجیل و رودبار بسیار پیگیر هستند. اما تنها شهرداری که پیگیر عمران و آبادانی در حوزه راه، روشنایی و اب و فاضلاب نیست،لوشان است. تقاضای ما از استانداری توجه ویژه به حوزه شهری و تذکر به شهرداران کم کار است.

♦️اعضای شورای روستاها نیز با مطالبه به حق آسفالت برای محله ها، روی کار بیایند و بودن جدی مطالبه گر باشند

♦️در شهرستان رودبار با کاهش جمعیت روبرو هستیم.انصافا خدمات هم در شهرستان ارائه نشده است.برای مثال، آب شرب سالم در شهرستان رودبار نداریم، در این راستا وقتی آب شرب استان از طریق سدها تامین می شود،انتظار می رود وضعیت سد دیورش زودتر روشن شود

♦️بیش از ۴۰ سال از رانش سندس می گذشت، در این دوره، هم اکنون پیمانکار ساماندهی این وضعیت مشخص و کار بزودی آغاز خواهد شد.

♦️در حوزه کشاورزی تهسیلات خوبی دریافت کردیم. زیتون رودبار را به حجم نمی شناسند، بلکه به کیفیت است. تمام استانها برای کیفیت زیتون رودبار است که در دنیا بی نظیر است اما لازمه توجه بیشتر خصوصا در خصوص افت زیتون است. که نیازمند بررسی است.

♦️ حریمها برای شهرستان مشکل و موانع ایجاد کرده اند.

♦️احداث نیروگاه بادی و خورشیدی در شهرستان ما به خوبی جواب داده است اما بسیاری از این دوربینها قدیمی است. نیازمند توربین های جدید با بازدهی بالا هستیم. زمینهایی در نمک دوران، علی آباد و جمال آباد برای سرمایه گذاری در این راستا معرفی شده و از سرمایه گذاران در این حوزه حمایت خواهد شد.

♦️رودبار بحث دامداری و طیور،کشاورزی و توریست، شهرکهای صنعتی لوشان و خرشک بعد از رشت، بزرگترین واحد صنعتی استان هستند. مشکلاتی در حوزه دامداری در خصوص منابع طبیعی داریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *