در گفتگوی برخط مدیر آموزش و پرورش شهرستان رودبار با مدیران مدارس: سلامتی دانش آموزان مهم ترین موضوع در برگزاری امتحانات است

“امیرعلی باقری اسکلکی” مدیر آموزش و پرورش شهرستان رودبار در گفتگوی برخط با مدیران مدارس شهرستان رودبار سلامتی دانش آموزان را مهم ترین موضوع در برگزاری امتحانات عنوان کرد.

 گفتگوی زنده و مستقیم مدیر آموزش و پرورش شهرستان رودبار با مدیران مدارس با موضوع امتحانات خرداد برگزار گردید.
“باقری اسکلکی” ضمن تشکر از زحمات شبانه روزی مدیران مدارس به خصوص مدیران مدارس متوسطه اول و دوم عنوان کرد؛ در بازدیدهای اخیر از مدارس از روند آماده سازی حوزه های امتحانی جهت رعایت کلیه نکات رضایت داشته و همه را پای کار دیده ام، با این حال مدیران محترم می بایست چند کار اساسی جهت آرامش خاطر دانش آموزان، اولیاء و معلمان انجام دهند که اساسی ترین آن اجرای درست شیوه نامه های بهداشتی است، چرا که برای ما سلامتی دانش آموزان مهم ترین مسئله می باشد.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان رودبار، از ضرورت برگزاری امتحانات خرداد در شرایط کرونایی گفت؛ با توجه به تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا و همچنین با توجه به اینکه در پایه نهم هدایت تحصیلی دانش آموزان و انتخاب رشته آن‌ها به لحاظ تأثیری که در سرنوشت تحصیلی آنان دارد، بسیار حائز اهمیت است. تعطیل کردن امتحانات حضوری به معنای عدم تفکیک دانش آموزان برای شاخه‌ها و رشته‌های مختلف تحصیلی بوده که می تواند  موجب تورم در یک‌رشته یا شاخه یا کمبود در رشته و شاخه دیگر ‌شود و این خود در زمینه های مختلف از جمله نیاز بازار کار می تواند مشکل ساز شود.
“باقری اسکلکی” افزود؛ در پایه دوازدهم نیز، به دلیل تاثیر سوابق تحصیلی دانش آموزان پایه دوازدهم در پذیرش دانشگاه و موسسات آموزش عالی (رشته محل های با آزمون و بدون ازمون) و شرایط استخدام برخی دستگاه ها و اعتبار مدرک دیپلم امتحانات پایه دوازدهم در تمامی دروس بصورت حضوری برگزار می گردد.
باقری اسکلکی در پایان با اشاره به اینکه در همه حوزه ها، چه  دانش آموزی چه فرهنگیان بهترین هارا در کنار خود داریم گفت؛ الزامیست دست به دست هم داده تا بهترین شرایط برای برگزاری امتحانات را فراهم سازیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *