خودرو حامل روغن قاچاق توسط پلیس رودبار توقیف شد

فرمانده انتظامی رودبار از توقیف یک دستگاه اتوبوس حامل روغن زیتون قاچاق در ایست و بازرسی این شهرستان خبر داد

سرهنگ “عیسی روشن‌قلب”، پدیده قاچاق و هرگونه فعالیت‌ اقتصادی غیرقانونی را موجب اخلال در نظام مالی کشور عنوان کرد و اظهار داشت: قاچاق و فعالیت‌های اقتصادی غیرقانونی باعث تعطیلی کارخانه‌ها و افزایش بیکاری می‌شود.

وی مبارزه با قاچاق کالا و ارز را یکی از اولویت‌های اصلی نیروی انتظامی عنوان کرد در ادامه گفت: برای ارتقاء امنیت اجتماعی و جلوگیری از ورود و خروج کالا فاقد مجوز و قاچاق، کنترل محورهای مواصلاتی به صورت مستمر از سوی پلیس شهرستان رودبار انجام می‌شود.

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار افزود: ماموران پلیس آگاهی مستقر در ایست و بازرسی در محور مواصلاتی رودبار به رشت به یک دستگاه اتوبوس مسافربری که از مسیر جنوب به شمال در حرکت بود، مشکوک شده و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در بازرسی از خودرو مورد نظر،۳۶۰ لیتر روغن زیتون قاچاق کشف و متهم ۳۴ ساله این پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ روشن‌قلب بیان داشت: کارشناسان ارزش این کشفیات را ۴۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.
وی در پایان با بیان اینکه پلیس در برخورد با قاچاقچیان از هیچگونه تلاشی دریغ نخواهد کرد از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف و قاچاق کالا و ارز، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *