رئیس سازمان بسیج حقوقدانان گیلان: بسیج حقوقدانان پشتوانه حقوقی محرومین و نیازمندان است

رئیس بسیج حقوقدانان گیلان با اشاره به اینکه بسیج حقوقدانان پشتوانه حقوقی محرومین و نیازمندان است، گفت: کانون بسیج حقوقدانان در همه شهرستان های گیلان فعال هستند.

مهدی نباتی با اشاره به بخشی از اهداف و برنامه‌های سازمان بسیج حقوقدانان، اظهار کرد: بسیج حقوقدانان تلاش می‌کند با رویکردهای پیشگیرانه و با ارائه مشاوره‌های حقوقی رایگان در راستای کاهش جرایم و تخلفات و ارتقای سطح اطلاعات عمومی و حقوقی افراد قدم بر می‌دارد.

وی افزود: ارائه مشاوره رایگان برای زندانی‌های بدسرپرست و افراد بی بضاعت بخشی از اقدامات و اولویت‌های سازمان بسیج حقوقدانان است.

رئیس بسیج حقوقدانان گیلان با اشاره به رسالت‌های این سازمان در راستای تعالی بخشی به دستگاه قضا و مجموعه دادگستری، بیان کرد: بسیج حقوقدانان پشتوانه دادگستری در راستای تحقق اهداف و برنامه‌های دستگاه قضائی است.

نباتی به تشریح بخشی از اقدامات بسیج حقوقدانان گیلان پرداخت و یادآور شد: بسیج حقوقدانان استان گیلان سال گذشته شرایط آزادسازی تعداد ۴۸ نفر از زندانیان جرایم غیر عمد استان را با همت دیگر اقشار و نهادها فراهم کرد.

به گفته وی، ارائه مشاوره رایگان در داخل زندان‌ها، توزیع بسته‌های کمک معیشتی به خانواده‌های زندانیان و همچنین ارائه مشاوره‌های حقوقی رایگان در مساجد و محلات بخشی از اقدامات بسیج حقوقدانان در راستای کاهش جرایم و تخلفات است.

رئیس بسیج حقوقدانان استان گیلان با اشاره به جامعه هدف پنج هزار نفری این سازمان در استان، گفت: بسیج حقوقدانان استان گیلان در همه شهرستان‌ها کانون فعال دارد و برای جذب جامعه هدف تلاش می‌کند.

نباتی از آمادگی کامل کانون‌های بسیج حقوقدانان در شهرستان‌های گیلان خبر داد و بیان کرد: کانون بسیج حقوقدانان در شهرستان‌ها با بهره گیری از قضات، وکلا و نخبگان حقوقی در راستای تسهیل بخشی به امورات حقوقی مردم تلاش می‌کند.

وی با اشاره به نگاه محرومیت زدایی بسیج در عرصه‌های مختلف، تصریح کرد: بسیج حقوقدانان پشتوانه حقوقی محرومین و نیازمندان و اقشار ضعیف جامعه است.

با حضور مهدی نباتی رئیس بسیج حقوقدانان گیلان «مازیار درکه» مسئول بسیج حقوقدانان شهرستان رودبار معرفی شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *