عباسقلی زاده، فرماندار شهرستان رودبار: اصحاب رسانه نقش پررنگی را در انتخابات برعهده دارند

اختصاصی آوای جنگل
فرشته بریدک

نشست کمیته ستاد تبلیغات اسلامی با اصحاب رسانه در سالن شهید یونس رودباری رودبار برگزار شد.
مهندس هوشنگ عباسقلی زاده فرماندارشهرستان رودبار با تاکید براینکه انتخابات این دوره به دلیل شرایط کرونایی و عدم برگزاری متینگ ها و تبلیغات میدانی متفاوت است گفت: مردم به اصحاب رسانه اعتماد دارند چرا که جزو افرادی هستید که مردم به مطالب شما اهمیت می دهند.در انتخابات کاندیدا را تخریب نکنیم و وبا آبروی افراد بازی نکنیم .
وی افزود: ارتباطات با ستاد کمیته تبلیغات بیشتر کنید واخباررا درست و صحیح  انتخاب و نشر دهید.فرماندار رودباراظهار داشت : نیاز به تعامل و همکاری زمانی محقق می شود که مردم به ما اعتماد داشته باشند و این زمانی به نتیجه می رسد که زمان طولانی داشته باشیم و کارهای اجرایی را به سرعت پیش ببریم .

مهندس هوشنگ عباسقلی زاده با اشاره به اینکه نقاط مکث در رودبار را باید تقویت کنیم بیان داشت : رودبار باید شهر مقصد باشد نه محل گذردارایی رودبار بزرگترین بازارچه زیتون کشور است که مسافران خرید می کنند ومی روندباید بستری فراهم شود تا ماندگاری مسافر در شهرستان طولانی شود چرا که از لحاظ گردشگری می تواند منجر به رونق اقتصادی شود.
پرو ژه هایی در دست اقدام از جمله پل شیشه ای ، هتل ، پیاده راه ، جزو این پروژه هاست ساماندهی آبگرم لویه وسنگرود پرو ژه های تعریف شده ای است که متاسفانه عده ای جو سازی می کنند و مانع کار می شوند.
وی ادامه داد: ما باید از داشته هایمان استفاده کنیم و درصدد ارتقاع آن باشیم .

گفتنی است  در پایان اصحاب رسانه نیز نظرات خود را مطرح کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *