کشف قاچاق فندک و کاپوچینو در ایست بازرسی شهرستان رودبار

فرمانده انتظامی رودبار گفت: بیش از ۴ هزار عدد فندک و ۵۴۰ بسته پودر کاپوچینو قاچاق از یک دستگاه خودرو پراید وانت در این شهرستان کشف شد.
سرهنگ “عیسی روشن‌قلب”  با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی نیروی انتظامی برای پیشگیری از وقوع جرایم اظهار داشت: کنترل محورهای مواصلاتی شهرستان رودبار به منظور مقابله با ورود و خروج کالای قاچاق و فاقد مجوز به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد.
فرمانده انتظامی شهرستان رودبار افزود: ماموران انتظامی بخش عمارلو حین گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودرو پراید وانت که از مسیر جنوب به شمال در حال تردد بود، مشکوک شده و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.
این مقام انتظامی ادامه داد: در بازرسی از خودرو مورد نظر، ۴ هزار و ۱۹۱ عدد فندک و ۵۴۰ بسته پودر کاپوچینو قاچاق کشف و متهم ۲۹ ساله این پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.
سرهنگ روشن قلب بیان داشت: کارشناسان ارزش این کشفیات شده را ۲۸۰ میلیون ریال برآورد کردند.
وی در پایان با اعلام اینکه قاچاق کالا یکی از مهمترین عوامل ایجاد مشکلات اقتصادی و افزایش مشاغل کاذب در جامعه محسوب می‌شود تصریح کرد: باید با آگاهی‌بخشی به مردم و مبارزه هدفمند با این پدیده قبیح، قدم‌های مفید و مؤثری برای حمایت از تولیدات داخلی برداشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *