حجت الاسلام و المسلمین سید محمدی امام جمعه شهرستان رودبار: حضور حداکثری در انتخابات و کمک مردم در انتخاب درست و اصلح شخص انقلابی و پای کار می طلبد

اختصاصی آوای جنگل
فرشته بریدک

مراسم کلنگ زنی مدرسه علمیه حضرت معصومه (سلام الله علیها) شهرستان رودبار با حضور مسئولین شهرستانی در مصلی امام خمینی رودبار با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.
در این مراسم حجت السلام والمسلمین سید محمدی امام جمعه شهر رودبار با تاکید به پیگیری صورت گرفته برای ساخت حوزه علمیه خواهران گفت: با پیگیریهای پی یا پی امروز شاهد کلنگ زنی مدرسه علمیه خواهران خواهیم بود که با کمک مردم و مسئولین درهمین شهرستان دست به دست هم دهیم تا مکانی برای پرورش دختران این مرز و بوم ساخته شود.
وی علمای دینی را در صف اول امر به معروف ونهی از منکر دانست و اظهار داشت: علما مرزبانان نظام هستند و صدور احکام دینی و مسائلی که به عنوان مرز مشخص شده است علما هستند که برای حفظ دین از هیچ کمکی دریغ نمی کنند.

امام جمعه شهر رودبار درخصوص حضور حداکثری مردم در انتخابات گفت: باید سوء مدیریتها را حل کرد و هر سختی که مردم در این سالها دیدند  ازعدم سوء مدیریتها بوده است . اگر مردم در انتخابات شرکت نکنند به خاطر عملکرد هایی است که وعده داده شده است و عملی نشده و این حق مردم نیست که ۱۰ درصد منابع زمینی دنیا را دارا می باشد مردم ما با شرایط سختی دسته وگنجه نرم می کنند.
ما باید از مردم عرض خواهی کنیم و صادقانه جوابگوی آنها باشیم در واقع مردم رای دادند تا کارهایشان پیگیری شود.
حجت السلام والمسلمین سید محمدی  اظهار داشت : حضور حداکثری در انتخابات و کمک مردم در انتخاب درست واصلح وجود شخص انقلابی و پای کار می طلبد.کسانی که بتوانند از ۶صبح تا ۱۲ شب بدوند و کمک حال رهبری ، نظام و مردم باشند.مردم باید انتخابات را جدی بگیرند و بدانند که دشمن با شایع پراکنی به دنبال ناامید کردن است.
سمیه حسنی مدیر حوزه علمیه حضرت معصومه (س)  نیز از روند ساخت این مدرسه گفت: این مدرسه در زمینی به مساحت ۶۰۰۰ هکتار با زیر بنای ۱۰۰۰ متر در ۳ طبقه در میدان وحدت ساخته خواهد شد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *