امیدی مدیرعامل شرکت سیمان خزر لوشان:روزانه حدود ۴۰۰۰تن سیمان در کارخانه سیمان خزر لوشان تولید می شود

دکتر اسحاق جمال امیدی مدیر عامل کارخانه سیمان خزر لوشان در نشست با اصحاب رسانه و تقدیر از تلاش خبرنگاران و پاسداشت یاد خبرنگاران شهید با تاکید بر اینکه این کارخانه قابلیت حدود ۴۰۰۰تن را دارا می باشد گفت : کارخانه سیمان خزر بهترین تجهیزات دنیا را به خود اختصاص داده است و بیشترین ظرفیت را داشته و روزانه ۴۰۰۰ تن سیمان تولید می کند که به عنوان یکی از سیمانهای مقاوم کشور محسوب می شود.
مدیر عامل کارخانه سیمان خزر تصریح کرد : حدود ۶۰ درصد سیمان استان و ۲ درصد سیمان کشور را تولید می کنیم و نیروهایی که مشغول به کار هستند نیروهای ذبده، جوان و بومی از پتانسیل بالای شرکت هستند که تقریبا ۷۰۰ نفر مستقیم و ۲۰۰۰نفر به صورت غیر مستقیم در این مجموعه مشغول به کار هستند .ساختار کارخانه سیمان به طوری است که در سه شیفت با یک درمانگاه و پزشک تهویه شده که هر روز فضای کارخانه ضد عفونی و گزارش هفتگی از وضعیت کارخانه نیز ارائه می شود.
وی ادامه داد: ۲۰ کمیته مستمر در شرکت داریم و کار ما کار گروهی است که با شعار همدلی در شرکت تعبیر شده است .
وی در خصوص آلودگی ریز گردهای سیمان ابراز امیدواری کرد و افزود: با توجه به اینکه کارخانه مجهز به فیلتر الکترو هیبرید شده است کیسه هایی حدود ۱۴۰۰ را تعویض و آلودگی سیمان که همان ریز گردها هستند و الکترو فیلتر باعث می شود که خودشان یکدیگر را خنثی کنند .
اسحاق جمال امیدی با اشاره به گرانی سیمان خاطر نشان کرد : تولید و عرضه بیشتر از تقاضا است که در چند هفته اخیر قطعی برق و ….باعث التهاب بازار شده است .

مدیر عامل کارخانه سیمان خزر لوشان تصریح کرد : استفاده از سنگ آذرین و سیمان پوزولان در سد دیورش غالب محصولات تیپ دو است که مصارف عموی دارد و یک و نیم درصد در مقاومت تاثیر داشته است همچنین با توجه به استاندارد محیط زیست تولید می کنیم و آنلاین دود کش ما در حال پایش است .

وی در خصوص به نشتی آب لوله لوشان اشاره کرد و گفت : نشتی آب لوله شهر لوشان هیچ ربطی به کارخانه سیمان لوشان ندارد و در سال ۹۴ صورت جلسه ای با حضور رئیس اداره آبفا صادر شده است که این نشست ربطی به سیمان خزر ندارد.که البته این صورت جلسه بعد از تست از مایعات مختلف که به ۵ روز آب کارخانه را قطع کرده بودند انجام شد.به همین دلیل نحوه کنترل نظارتی با کارخانه نیست .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *