توقیف اتوبوس حامل کالای قاچاق در رودبار

فرمانده انتظامی رودبار گفت: ۱۶ دستگاه تصویه آب و مخزن آب‌سردکن قاچاق از یک دستگاه اتوبوس در ایست و بازرسی این شهرستان کشف شد.
سرهنگ “عیسی روشن‌قلب” با بیان اینکه به منظور جلوگیری از قاچاق کالا و ارز و برخورد با مفسدان اقتصادی، طرح تشدید و مبارزه با قاچاق به عنوان یکی از مهمترین اولویت ماموریتی فرماندهی انتظامی رودبار در دستور کار قرار دارد اظهار داشت: مبارزه با قاچاق کالا و ارز و برخورد با جرایم اقتصادی، گامی مؤثر در حمایت از تولید داخلی و سرمایه‌گذاران است.
وی افزود: ماموران انتظامی ایست و بازرسی حین کنترل خودروهای عبوری در مدخل ورودی استان به یک دستگاه اتوبوس که از مسیر جنوب به شمال در حرکت بود، مشکوک شده و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان رودبار از کشف ۸ دستگاه تصویه آب و ۸ عدد مخزن آب‌سردکن خارجی قاچاق در بازرسی از این اتوبوس خبر داد و اذعان داشت: در این رابطه پرونده قضائی تشکیل و متهم ۴۲ ساله برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.
این مقام انتظامی با اعلام اینکه محموله قاچاق به اداره تعزیرات حکومتی تحویل داده شد اضافه کرد: کارشناسان ارزش این محموله را ۳۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.
سرهنگ روشن‌قلب در پایان خاطرنشان کرد: پلیس با جدیت با هرگونه قانون‌شکنی و اخلال در بازار برخورد می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *