“سپاه رشت” ۲۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع می‌کند

 فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت گفت: بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی به مناسبت هفته دفاع مقدس بین نیازمندان در رشت توزیع می‌شود.

سرهنگ سید اکبر قاسمی صبح امروز در مراسم توزیع بیش از هزار بسته معیشتی در قالب طرح کمک مومنانه و مواسات به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: امروز بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی به مناسبت هفته دفاع مقدس بین نیازمندان در رشت توزیع می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با اشاره به کمک‌رسانی نیروهای جهادی در بیمارستان‌های رشت گفت: نیروهای جهادی در راستای اجرای طرح شهید سلیمانی برای کمک به کادر درمان و بیماران در بیمارستان‌های رشت از جمله رسول اکرم(ص)، حشمت، پورسینا و ولایت حضور پیدا کردند.

قاسمی با بیان اینکه چهل و یکمین پایگاه واکسیناسیون در شهر رشت توسط سپاه و بسیج در هفته دفاع مقدس افتتاح شد خاطرنشان کرد: در مجموع بیش از ۹۷ پایگاه واکسیناسیون در سطح شهرستان رشت فعالیت دارند.

برای رفع نیاز بیماران به آن‌ها امانت داده می‌شود افزود: ۱۲ کپسول اکسیژن تهیه و در اختیار سپاه رشت قرار گرفته است که به صورت امانت در اختیار مردم نیازمند قرار می‌دهیم.

قاسمی با اشاره به اجرای طرح “نذر نفس” و امانت کپسول‌های اکسیژن در قالب این طرح ابراز داشت: سپاه رشت برای رفع مشکل کمبود اکسیژن بیمارستان‌ها با همکاری خیران بیش از ۵۲ کپسول اکسیژن به بیمارستان‌ها هدیه کرده است.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی شهرستان رشت با بیان اینکه مردم می‌توانند کمک‌های خیرانه خود را از طریق مساجد و پایگاه‌های مقاومت به دست نیازمندان برسانند خاطرنشان کرد: مردمی کردن طرح مواسات یکی از اهداف است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *