وحشت از پناهیان مطالبه گر چرا چند سوال از ستاد مقابله با کرونا بعضی‌ها را برآشفته کرد؟

🔺️حجت‌الاسلام و‌المسلمین پناهیان در گفت‌و‌گوی زنده تلویزیونی به طور صریح مواضع خود را درباره ماجرای کرونا بیان کرده و به برخی از شبهه‌ها پاسخ دادند.

🔺️حجت‌الاسلام و‌المسلمین علیرضا پناهیان، استاد حوزه و دانشگاه در این مصاحبه تلویزیونی گفت: ماجرای کرونا این است که روز اول به ما گفتند ماسک ضرورتی ندارد و باید دست‌هایتان را بشویید و بعد گفتند که نه ماسک ضرورت دارد و اهمیت شستن دست‌ها به آن اندازه نیست و سپس برای درمان داروهایی را تزریق می‌کردند و بعد داروها عوض شدند.

🔺️بارها درخواست کردم پژوهشگرانی وضعیت کرونا در کربلا را بررسی کنند.ما هرگز نگفتیم که بیایید حرم امام حسین(ع) و اینجا معجزه است؛ بلکه یک سؤال علمی پرسیدیم. دوستان ستاد کرونا و نظام سلامت این سؤال که در ذهن همه وجود دارد را پاسخ دهند.

🔺️وی ادامه داد:دکتر عین‌اللهی باید پاسخ دهند که برای بررسی کرونا در اربعین و کربلا چه کردند. آیا ژن مردم در کربلا تفاوت دارد؟ اگر این تفاوت را درک کنیم به پیشرفت علم کمک می‌کند.

🔺️پناهیان بیان کرد: شبهه دیگری که گفتند این است که من تبلیغات کردم تا مردم به لب مرزها بیایند. ما اگر می‌خواستیم تبلیغات بکنیم اتفاقات دیگری رخ می‌‌داد درصورتی‌که اصلاً تبلیغات نکردیم بلکه ما صرفاً واقعیت کربلا را بیان کردیم. اگر نفس نشان دادن شور و حال اربعین تبلیغات است همه شبکه‌ها این کار را کردند، درصورتی‌که این تبلیغات نیست.

🔺️وی گفت: امیدواریم دانش ما درباره عموم بیماری‌ها از جمله کرونا افزایش یابد، دانشمندان بسیاری در صدا‌و‌سیما گفتند رفتار این ویروس ناشناخته است. ما در جهت شناخته شدن آن باید تلاش علمی خود را گسترش دهیم و نمی‌توانیم چشم خود را به واقعیت‌ها در سایر کشورها همچون عراق و افغانستان و چین ببندیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *