بیش از ۲۵۰۰ تن انواع نهاده دامی یارانه دار درشهرستان رودبار توزیع شده است

🔻 مدیر جهاد کشاورزی شهرستان رودبار گفت ؛ به‌منظور حمایت از دامداران و فعالان تولیدات دامی از ابتدای سال جاری تا‌کنون(۶ماهه نخست) بیش ۲۵۰۰‌ تن نهاده‌ های دامی یارانه‌دار بین دامداران این شهرستان توزیع شده است.

🔸 به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان ، سروش ابراهیمی با اعلام این مطلب افزود؛این میزان نهاده توزیع شده شامل ۷۴۵/۴ تن سبوس گندم ،۲۹۰/۰۴ تن کنسانتره پرواری ، ۱۲۵/۷۵ تن کنسانتره شیری ، ۸۰۹/۶۷۹ تن آرد جو و جو ، ۲۹۸/۷۸۱ تن آرد ذرت ،۱۵/۲۷۴ تن تفاله چغندر ،۲۳/۰۵۳تن شیر خام و ۴/۲۰۰ تن سبوس آزاد بوده است.

🔸وی با اشاره به یارانه‌ای بودن نهاده هاو اختلاف و افزایش قیمت آن با بازار آزاد افزود ؛ توزیع این نهاده‌ها بین واحدهای تولیدی، موجب کاهش هزینه خوراک در دامداریها و افزایش سودهی و رضایت شغلی دامداران می‌شود.

🔸 مدیر جهاد کشاورزی شهرستان رودبار با تاکید بر مشکلات موجود در تامین نهاده های کشاورزی در شهرستان رودبار خاطر نشان کرد؛ در سال تولید، پشتیبانی و مانع زدایی‌ها با وجود همه تحریم‌ها، دولت تمام توان خود را به کار گرفته تا نهاده مورد نیاز دامداران تامین شود و این اطمینان را به تولید کنندگان این حوزه در شهرستان می‌دهیم که حمایت از تولیدکنندگان این بخش در سطح شهرستان ، همواره از اولویت‌ های اساسی جهاد ‏کشاورزی می‌باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *