امام جمعه رودبار: یکی از اولویت‌های دولت سیزدهم خنثی‌سازی تحریم‌ها است

امام جمعه رودبار  در خطبه های نماز جمعه دیروز گفت: دولت با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی، خنثی سازی اثرات تحریم‌ها را در اولویت خود قرار داده و تلاش می‌کند بر اساس عزت، حکمت و مصلحت با همسایگان و بلوک شرق ارتباط داشته باشد.
حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسن سید محمدی با بیان اینکه دشمنان به عهد و پیمان خود وفادار نیستند و نباید به آن‌ها اعتماد کنیم تصریح کرد: اتکاء به ظرفیت داخلی مورد تاکید اقتصاد دانان است و باید در این راه موانع را برداشته شده و به آنان اعتماد کرد.
خطیب جمعه رودبار در ادامه گفت: اعزام ۳۵ رایزن اقتصادی به کشور‌ها حرکت خوبی حرکت در مسیر تعاملات اقتصادی با دنیاست.
وی همچنین گفت: مبارزه با فساد و مفسدان به عزم ملی نیاز دارد و مجلس شورای اسلامی باید قوانین بازدارنده را طوری تصویب کند که صدور احکام دستگاه قضایی مفسدان را پشیمان کند.
امام جمعه رودبارتاکید کرد: به دشمنان اعلام می‌کنیم نسبت به امنیت کشورمان لحظه‌ای تردید نخواهیم داشت و دولت آذربایجان بهتر است قبل از هرگونه اظهارنظر به نقشه و توانایی خود نگاهی کند.
سید محمدی افزود: گروه‌های مقاومت عمق استراتژیک نظام اسلامی هستند و عربستان هم که تاکنون ۳۵۰ میلیارد دلار در جنگ یمن هزینه داشته است در تلاش است نظر ایران را در منطقه جلب کند.
امام جمعه رودبار در بخش دیگری از سخنانش با تبریک انتخاب استاندار جدید گیلان گفت؛ دقت شود تا مدیرانی کارآمد، جهادی و میدانی و انقلابی پای کار بیایند تا مشکلات مردم را حل کنند.
وی افزود؛ مسئولانی که با استهلاک خودرو و مصرف سوخت از جیب مردم، ساعت ۸ صبح بیایند و ۲ بعد از ظهر بروند، ماهی یک بار به نماز جمعه نیایند تا حداقل مردم آن‌ها را ببینند به درد مردم نمی‌خورند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *