فرمانده انتظامی گیلان تأکید کرد؛ برخورد قاطع با هنجارشکنان چهارشنبه آخر سال/ ۱۷۰ نفر دستگیر شدند

فرمانده انتظامی گیلان با تأکید بر برخورد قاطع پلیس با برهم زنندگان امنیت و آرامش مردم در چهارشنبه آخر سال، گفت: تاکنون ۱۷۰ نفر دستگیر و یک میلیون عدد مواد محترقه کشف و ضبط شده است.

به گزارش آوای جنگل سردار عزیزالله ملکی شامگاه دوشنبه در گفتگوی ویژه خبری شبکه باران با اشاره به اقدامات ایجابی و سلبی پلیس برای شب چهارشنبه سوری، گفت: اطلاع رسانی و آگاه سازی شهروندان و آموزش به خانواده‌ها و اقدامات ایجابی پلیس یعنی برخورد با هنجارشکنان و افرادی که امنیت روانی مردم را به خطر اندازند در دستور کار است.

فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به ۶۵۰ گشت خودرویی و موتورسیکلت در استان، تصریح کرد: از ظرفیت بسیج و شوراها در انسجام بخشی به مراسم چهارشنبه آخر سال بهره می بریم و هیچ تجمعی برای چهارشنبه آخر سال نداریم‌.

وی افزود: طرح‌های پلیس برای پیشگیری از حوادث چهارشنبه آخر سال در فضای حقیقی و مجازی دایر بوده و در این مدت حدود ۵۰۰ کانال را مسدود و برای ۷ کانال نیز پرونده قضائی تشکیل شد.

سردار ملکی با اشاره به دستگیری ۱۷۰ متخلف در ارتباط با چهارشنبه آخر سال، بیان کرد: حدود یک میلیون مواد محترقه نیز کشف شد.

وی بیان کرد: شب چهارشنبه آخر سال با هنجارشکنانی که آسایش مردم و جامعه را برهم بزنند برخورد کرده و متخلفان دستگیر می‌شوند همچنین خودروی این افراد نیز تا پایان تعطیلات نزد پلیس می‌ماند.

سردار ملکی با اشاره به کاهش جان باختگان ناشی از تصادفات طی ۴ سال گذشته، گفت: ۷۰ تیم پلیس به همراه تیم‌های نظارتی طرح نوروزی پلیس را از ۲۵ اسفند تا پایان تعطیلات در جاده‌ها اجرا می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *