والیبال قهرمانی جهان‎‏؛ ضیافت لاله‌های نارنجی با طعم انتقام امشب ساعت ۲۰ تیم ملی والیبال کشورمان امشب در سومین و آخرین بازی خود در مرحله مقدماتی قهرمانی جهان به مصاف می‌رود.

تیم ملی والیبال کشورمان در سومین و آخرین بازی خود در مرحله مقدماتی مسابقات قهرمانی جهان امشب رو در روی هلند قرار خواهد گرفت. آخرین باری که این ۲ تیم با یکدیگر بازی کردند مربوط به مسابقات لیگ جهانی می‌شود که خرداد ماه در برزیل برگزار شد و شاگردان بهروز عطایی در آن بازی برابر هلند با نتیجه ۳ بر صفر شکست خوردند.

نیمر عبدالعزیز سرشناس‌ترین بازیکن تیم ملی والیبال هلند از تجربه بسیار بالایی برخوردار است. او سابقه بازی در ایران را دارد و چند ماه قبل به همراه پیکان در جام باشگاه‌های آسیا به مقام قهرمانی دست پیدا کند.

هر ۲ تیم ایران و هلند در ۲ بازی گذشته خود در رقابت‌های قهرمانی جهان موفق شدند برابر آرژانتین و مصر به برتری دست پیدا کنند و صعود خود را به مرحله بعد قطعی کردند. این ۲ تیم امشب برای تعیین صدرنشینی به مصاف هم می‌روند. تا قبل از این بازی هلند در صدر جدول قرار دارد و ایران هم بعد از او رده دوم را در اختیار دارد و هر تیمی که امشب پیروز شود به عنوان سر گروه به دور بعدی راه پیدا خواهد کرد.

نیمر عبدالعزیز بازیکن با تجربه تیم ملی والیبال هلند درباره بازی با ایران و اینکه آیا نتیجه لیگ ملت‌ها بار دیگر تکرار خواهد شد گفت:در لیگ ملت‌ها بازی نزدیکی با هم داشتیم، اما بعد از آن بازی تیم ایران بازی‌های بهتری از خود به نمایش گذاشت. آن‌ها الان بهتر از گذشته بازی می‌کنند و درمقابل آرژانتین شاهد این موضوع بودیم. ایران در هر بازی بهتر می‌شود و در نهایت باید دید که چه تیمی برنده می‌شود. الان فقط می‌توانم بگویم که بازی خوبی خواهد شد. قدرت تیم‌های ایران و هلند نزدیک است، اما فکر می‌کنم که فردا بتوانیم برنده باشیم.

نیمر عبدالعزیز که چند ماه قبل همراه با تیم پیکان قهرمان جام باشگاه‌های آسیا شد، درمورد مردم ایران، گفت: آن‌ها همیشه برای من پیام‌هایی ارسال می‌کنند که من آن‌ها را می‌خوانم. زمانی که آنجا بودم احساس خوبی داشتم، چون آن‌ها از من حمایت می‌کردند، اما می‌دانم که فردا حامی من نخواهند بود، چون من مقابل ایران قرار دارم. هوادران ایران عالی هستند و از طرف من به آن‌ها سلام برسانید. هیچکس در ایران نمی‌خواهد که من در بازی فردا برنده شوم، اما من امروز می‌گویم که آن‌ها عالی هستند.

دیدار تیم‌های ملی والیبال ایران و هلندامشب از ساعت ۲۰ شروع می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *