هدیه ماندگار با ضمانت ابدی شهید مدافع حرم برای همسرش

شهید مرتضی عبداللهی از آن دسته شهدای مدافع حرم است که فداکاری و صبر همسرش در طول زندگی را فراموش نکرد و با ضمانتی که به همسرش داد، قدردان زحمات او تا ابد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آوای جنگل نیوز ؛او از آن شهدایی بود که خیرش به همه می‌رسید.
شهید محمد (مرتضی) عبداللهی در شامگاه سه‌شنبه ۲۳ آبان‌‌ماه سال ۱۳۹۶ در دیرالزور سوریه در سن ۳۰ سالگی به شهادت رسید. او قبلاً در وصیتی مزارش را مشخص کرده بود و نمی‌خواست سنگ مزار داشته باشد و می‌گفت: به دلیل بازگشت پیکرم شرمنده امام حسین (ع) هستم، دیگر نمی‌خواهم شرمنده حضرت زهرا (س) باشم. مزار این شهید پاسدار دفاع حرم در قطعه ۲۶، ردیف ۷۹ میعادگاه عاشقان ایثار و شهادت است.
در گزارشی با عنوان «این جوان، دل حاج قاسم را با نوآوری‌اش نرم کرد» به معرفی این شهید مدافع حرم پرداخته است.از قبل شفاعت‌نامه‌ای برای برخی از بستگانش از جمله همسرش نوشته بود: اینجانب مرتضی غلامِ حضرت زینب (س) متعهد می‌‌شود در صورت شهید شدنم شفاعت همسر عزیزم را در محضر خدا و رسولش و اهل بیت بزرگوارش بکنم. شهید مرتضی عبداللهی در ۲۰ سالگی زمانی که هنوز دانشجو بود و کار مشخصی نداشت، عقد کرد و شب تولد حضرت فاطمه معصومه (س) در مهرماه سال ۱۳۹۰ زندگی مشترکش را آغاز کرد. همیشه می‌گفت: از امام حسین (ع) شرم دارم که در کربلا به فکر آسایش خانواده‌ام باشم. برای همین هیچگاه با همسرش به کربلا نرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *