تریبون آزاد هیأت عبدالله بن الحسن (ع) با حضور بهادری جهرمی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آوای جنگل نیوز؛ شب گذشته علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در جمع جوانان و مخاطبان هیأت عبدالله بن الحسن (ع) حضور پیدا کرد و پاسخگوی سؤالات و شبهات آنان بود. به گزارش خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، شب گذشته جمعه ۶ آبان‌ماه، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در جمع جوانان و مخاطبان هیأت عبدالله بن الحسن (ع) حضور پیدا کرد و پاسخگوی سؤالات و شبهات آنان بود. این برنامه با شعار «انفعال ممنوع» و «گفت‌وگو راه حل بسیاری از مشکلات» است برگزار شد.

این برنامه در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر مطالبه‌گری از مسئولین و با توجه به اتفاقات اخیر در هیأت عبدالله بن الحسن (ع) برگزار شد که با استقبال بسیار مردمی هم مواجه شد و سؤالات به صورت صریح و شفاف مطرح می‌شد. زمان این برنامه ۲ ساعت پیش‌بینی شده بود که با استقبال مردمی، تا ۳ ساعت به طول انجامید و سخنگوی دولت نیز با سعه صدر پاسخگوی سؤالات بود.

در این جلسه هیأتی‌ها به موضوعاتی از قبیل معیشت مردم و کوچک شدن سفره آنان، تأثیر اصلاحات اقتصادی دولت بر معیشت مردم، فساد در برخی دستگاه‌ها و نهادها، وعده‌های دولت در خصوص فضای مجازی و تعطیلی کسب و کارها مردم، ساخت ۴ میلیون مسکن و گرانی مسکن، تفاوت نگاه رئیس جمهور به معترض و اغتشاشگر، اهمیت دولت به موضوع نخبگان و… مطرح شد.

هیأت عبدالله بن الحسن (ع) بنا دارد این جلسات را ادامه دهد و هیأت را حلقه واسط بین مردم و مسئولان قرار دهد و با تمام همت خود صدای تمامی اقشار جامعه در هر لباسی را به مسئولین برساند.

در این مراسم حنیف طاهری مداح اهل بیت (ع)، مهدی عرفاتی مدیرعامل خبرگزای ایسنا، سجاد نوروزی مدیر سینما آزادی نیز حضور داشتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *