تشییع پیکر دانش‌آموز شهید “لری‌گویینی” در کرمان/ وداع جانسوز دانش‌آموزان با همکلاسی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آوای جنگل نیوز؛ پیکر مطهر شهید دانش آموز علی اصغر لری گویینی با حضور پر شور مردم کرمان ولایتمدار کرمان، خانواده‌های شهدا، دانش آموزان و مسئولان در پایتخت مقاومت اسلامی تشییع شد و مردم کرمان وداع جانسوزی با این دانش آموز ۸ ساله حادثه تروریستی شیراز کردند.

در این آیین حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان، محمدمهدی فداکار استاندار کرمان، سردار محمدعلی نظری فرمانده سپاه استان کرمان، امیر غلامعلیان فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش، سردار عبدالرضا ناظری فرمانده انتظامی استان، حجت‌الاسلام حمیدی رئیس کل دادگستری استان کرمان، بخشی دادستان و تعداد زیادی از مسئولان و فرماندهان نظامی و انتظامی نیز حضور داشتند.

پایتخت مقاومت و دیار سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی بار دیگر معطر به عطر شهدا شد؛ اما این بار شهید ما یک دانش آموز معصوم، مظلوم و بیگناه هشت ساله بود که برای زیارت به همراه پدر و خانواده‌اش را به زیارت حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) رفته بود.

پیکر مطهر این شهید هشت ساله در حالی در میان حزن و اندوه بر روی دستان مردم کرمان تشییع می‌شد که شرکت‌کنندگان در آیین خواستار برخورد قاطع دستگاه‌های امنیتی، اطلاعاتی، انتظامی و قضایی با آشوبگران و اغتشاشگران شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *