سود سهام عدالت به شب یلدا می‌رسد؟

به تازگی پایان آذر از سوی مسئولان به عنوان موعد پرداخت سود سهام عدالت تعیین شده است.

 

پیمان حدادی، دستیار ویژه رئیس سازمان بورس در سهام عدالت امروز اعلام کرد که این سازمان قصد دارد در پایان آذر ماه سود سهام عدالت را پرداخت کند. به این ترتیب دولت یک سورپرایز یلدایی برای شهروندان ایرانی در نظر گرفته است

حدادی درباره میزان سود سهام عدالت پرداختی هم گفت که سود امسال سهام عدالت بیش از ۲ برابر سود پرداختی سال گذشته است. بر همین اساس شورای عالی بورس تصمیم گرفت سود را در دو مرحله پرداخت کند که مرحله اول تا پایان آذر ماه و مرحله دوم پایان اسفند ماه خواهد بود.‌ سود سهام عدالت به صورت سالیانه پرداخت می شود.

پس از برگزاری مجامع عمومی ۴۹ شرکت سرمایه پذیر، دریافت سود سهام عدالت از شرکت‌ها و مشخص شدن سود سهام عدالت قابل تقسیم بین مشمولین پرداخت می گردد. عمده شرکت‌های سهام عدالت، ملزم هستند تا پایان آذر ماه سود تقسیمی مجامع خود را به سهامداران عدالت پرداخت کنند. تاکنون برخی شرکت‌ها به صورت کامل و برخی دیگر تا پایان هفته و باقی شرکت‌ها قول داده‌اند تا پایان آذر ماه این سود را واریز کنند.

همچنین امروز صولت مرتضوی، وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی هم در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر پیگیری جاماندگان تحت پوشش بهزیستی برای دریافت سهام عدالت، افزود: همه کسانی که حقوقی دارند قطعا می‌توانند به دستگاه‌های اجرایی مرتبط مراجعه و اگر خدایی ناخواسته جا مانده یا حقی از آنها تضییع شده باشد، حتما اعاده خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *