قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۱/۰۹/۲۶

امروز در بازار آزاد تا این لحظه قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم یک میلیون و ۷۰۵ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۸ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان است.

هم‌اکنون در بازار آزاد، قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم یک‌ میلیون و ۷۰۵ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم ۱۷ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید نیز ۱۸ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان است.

در بازار سبزه‌میدان، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۱۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، ربع سکه بهار آزادی ۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و سکه یک‌گرمی ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

 بانک مرکزی آمریکا در روز چهارشنبه طبق آنچه انتظار می‌رفت نرخ بهره را ۵۰ واحد افزایش داد. جروم پاول، رئیس فدرال رزرو آمریکا گفت نرخ بهره در سال آینده علی‌رغم نگرانی درمورد رکود اقتصاد بازهم افزایش خواهد یافت. بانک‌های مرکزی اروپا و انگلیس هم استراتژی مشابهی در افزایش نرخ بهره در پیش گرفته‌اند.

 طلا همواره پشتوانه‌ای ایمن در زمان تورم بالا بوده، اما افزایش نرخ بهره هزینه نگه‌داری این فلز گران‌بها را افزایش داده و تمایل برای آن را پایین می‌آورد.

 تحلیلگران کامرزبانک پیش‌بینی می‌کنند قیمت طلا تا زمانی‌که روند افزایش نرخ بهره پایان نیافته به سمت ۱۷۵۰ دلار کاهش خواهد یافت. این بانک انتظار دارد قیمت طلا تا پایان سال آینده میلادی تا ۱۸۵۰ دلار افزایش یابد.

 قیمت نقره امروز با ۰٫۱۰ درصد افزایش به ۲۳ دلار و ۳۳ سنت رسید و پلاتین با ۱٫۴۴ درصد کاهش ۹۹۴ دلار و ۵۳ سنت معامله می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *