مراسم ملی بزرگداشت شهید سلیمانی ۱۳ دی برگزار می‌شود

دبیر ستاد مردمی سومین سالگرد بزرگداشت شهید قاسم سلیمانی از برگزاری این مراسم در روز ۱۳ دی ماه از ساعت ۱۴ با حضور مردم و سخنرانی یکی از مسئولان عالی کشور در مصلی تهران خبر داد.

 حمیدرضا مقدم‌فر در نشست خبری اعلام برنامه‌های مراسم بزرگداشت سومین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی با اعلام این خبر افزود:  اجتماع بزرگ فرهنگیان در حرم امام راحل و اجتماع «دختران حاج قاسم» را در استادیوم ۱۲ هزار نفری برگزار می‌شود.

وی افزود: حاج قاسم همیشه زنده است و امتداد داشته و خواهد داشت. او قهرمان ملی و جهان اسلام است. امروز ما به حاج قاسم مانند گذشته نیاز داریم، چراکه نماد هویت ایرانی و اسلامی است.

دبیر ستاد مردمی بزرگداشت سالگرد شهادت سردار سلیمانی ادامه داد: شعار سومین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی با توجه به پیشنهاد مردم «جان‌ فدا» نام گرفت.

وی با اشاره به پویش‌های مردمی امسال برای بزرگداشت سالگرد شهادت سردار سلیمانی، یادآور شد: همچون سال گذشته امسال هم مردم برنامه‌ریزی‌هایی کرده‌اند. این پویش‌ها فرهنگی و اجتماعی است. از دیگر پویش‌ها می‌توان به ختم قرآن و حفظ سوره «صف» اشاره کرد که مساجد برای آن اعلام آمادگی کرده‌اند.

مقدم‌فر ادامه داد: پویش اهدای کتاب، پویش اجتماعی «به‌رسم حاج قاسم» برای گره‌گشایی از زندگی مردم با کمک‌های مومنانه، پویش «یک کار خوب» به نیت حاج قاسم ویژه دانشجویان، پویش‌های «نذر خون» و «نذر نان» که سال گذشته مردم در هزاران نانوایی یک تا چند روز نان مجانی توزیع کردند.

دبیر ستاد مردمی بزرگداشت سالگرد شهادت سردار سلیمانی افزود: نذر رهایی و گلریزان برای زندایان معسر و محکومان جرائم غیرعمد که بیش از پارسال انجام می‌گیرد، ارائه خدمات پزشکی در مناطق محروم، برپایی میز خدمت از سوی ادارات از جمله دیگر برنامه‌های بزرگداشت امسال است.

وی یادآور شد: کنگره و همایش علمی تحت عنوان «قهرمان جهانی مقاومت» نیز برگزار خواهد شد که فراخوان آن در هفت سرفصل برای مقالات و پژوهش‌های علمی در ماه‌های گذشته منتشر شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *