فرماندار شهرستان رودبار در جلسه شورا فرهنگ عمومی مسئولان فرهنگی از ظرفیت مراسمات عزاداری ماه محرم در ترویج مباحث اخلاقی و فقهی استفاده کنند

؛ طهمورث عموپور فرماندار شهرستان رودبار در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان رودبار که با محوریت برگزاری مراسمات عزاداری ماه محرم برگزار شد، گفت: مسئولان فرهنگی شهرستان با بیان فلسفه قیام حضرت سیدالشهداء از ظرفیت مراسمات عزاداری ماه محرم در ترویج مباحث اخلاقی و فقهی استفاده کنند.

وی افزود؛ عشق الهی به ائمه اطهار و حضرت اباعبدالله امام حسین (ع) بین مردم وجود دارد و امسال نیز در ماه محرم با حضور پرشور و شعور مردمی شاهد عزاداری عظیمی در سطح شهرستان رودبار خواهیم بود.

عموپور تاکید کرد؛ انقلاب اسلامی متعلق به همه ملت بزرگ ایران عزیز اسلامی است و در این راستا سیاست ها و راهبردهای کلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را رهبر معظم انقلاب تعیین و تبیین میکنند و کلیه مسئولان موظف هستند آن را به نحو احسن اجرایی و عملیاتی کنند.

فرماندار شهرستان رودبار تصریح کرد؛ باتوجه به اینکه شهرستان رودبار در ورودی استان گیلان قرار گرفته است، آذین بندی و سیاه پوش کردن شهرهای شهرستان به صورت دقیق، توسط متولیان فرهنگی، ادارات، بخشداران وشهردارادن انجام شود.

عموپور بیان داشت؛ کار فرهنگی کار دلی است که با همت و برنامه ریزی صحیح میشود آن را اجرا کرد تا کارایی لازم را داشته باشند.
 
مقام عالی دولت مردمی و انقلابی سیزدهم در شهرستان رودبار خاطرنشان کرد؛ سال گذشته در ماه محرم هیئت های عزاداری، با شور و شعور حسینی مراسمات عزاداری را بسیار باشکوه برگزار کردند که بنده به نوبه خود از همه مردم فهیم شهرستان تقدیر و تشکر مینمایم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *