سالانه ۲۲۷ هزار کودک انگلیسی قربانی جرایم خشن می‌شوند

حزب کارگر انگلیس اعلام کرد دولت محافظه کار حاکم بر این کشور، یک نسل را به خطر انداخته است، زیرا ۲۲۷ هزار کودک در این کشور، سالانه قربانی جرایم خشن می‌شوند.

حزب کارگر انگلیس اعلام کرد دولت محافظه کار حاکم بر این کشور، یک نسل را به خطر انداخته است، زیرا ۲۲۷ هزار کودک در این کشور، سالانه قربانی جرایم خشن می‌شوند.

حزب کارگر انگلیس با ابراز نگرانی از روند رو به افزایش شمار قربانیان و جراحت‌های ناشی از چاقوکشی و هفت تیرکشی در این کشور، می‌افزاید: شمار جرایم خشن علیه کودکان ۱۰ تا ۱۵ ساله انگلیسی، از ۱۰۵ هزار مورد در سال ۲۰۲۰، در سال گذشته به ۲۲۷ هزار مورد رسید که بیش‌ترین شمار جرایم خشن علیه کودکان در این کشور، از سال ۲۰۱۲ تاکنون است.

در این گزارش آمده است از سال ۲۰۱۵ در انگلیس، شمار جرایم خشن علیه کودکان در این کشور، ۵۷ درصد افزایش یافته است و فقط پارسال، ۱۰ افزون بر درصد بر شمار این گونه جرایم افزوده شد. همچنین شمار قتل افراد ۱۶ تا ۲۴ ساله در انگلیس، در مقایسه با سال ۲۰۱۵ که ۸۶ نفر بود، پارسال به ۱۲۲ نفر افزایش یافت.

ایوت کوپر (YVETTE COOPER)، عضو حزب کارگر و وزیر کشور در دولت سایه انگلیس می‌گوید:” این آمار تکان دهنده نشان می‌دهد حزب حاکم (محافظه کار)، تا چه اندازه در مبارزه با جرایم خشن علیه کودکان، بد اقدام کرده و این نسل را بی دفاع رها کرده است

. “وی افزود اکنون شمار بیشتری از کودکان، قربانی جرایم خشن می‌شوند و به علت ناکارآمدی دولت، کودکان و جوانان، خانواده‌های آنان و نیز جوامع، تاوان این ناکامی را می‌پردازند. ” در این گزارش آمده است جرایم خشونت بار در پایتخت بیش از سایر نقاط این کشور است و ۵.۸ درصد از کودکان در لندن، قربانی جرایم شدند که دو برابر شمار کودکان و نوجوانان قربانیان جرایم در دیگر نقاط انگلیس، همچون مناطق مرکزی و جنوب شرق این کشور است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *