فرماندار شهرستان رودبار در جلسه شورای اداری این شهرستان؛ تمجید مقام معظم رهبری از عملکرد دولت سیزدهم مسئولیت همه دولتمردان را دو چندان کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان رودبار؛ طهمورث عموپور مقام عالی دولت سیزدهم در شهرستان رودبار در جلسه شورای اداری این شهرستان گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنرانی اخیری که به مناسبت هفته دولت با اعضای هیئت دولت داشتند، برای نخستین بار از عملکرد دولت ها، از دولت حضرت آیت الله دکتر رئیسی تعریف و تمجید کردند که این امر مهم مسئولیت دولتمردان را نسبت به اجرای سیاست های دولت سیزدهم و خدمت صادقانه به مردم بیشتر میکند.

وی با اشاره به مسئولان ادارات که در صف اول مواجه با مردم هستند، افزود؛مسئولان در صف اول با مردم و مراجعه با ارباب رجوع در ادارات هستند که باید در این زمینه دقت بیشتری داشته تا مردم رضایت حداکثری از عملکرد دولت مردمی داشته باشند.

عموپور تاکید بر قدردانی مدیران ادارات از عملکرد شایسته دولت سیزدهم کرد و افزود: مدیران ادارات قدردان این دولت باشند چرا که در این عرصه مسئولیت مدیریت جهادی در اختیار آنها قرار گرفته است.

مقام عالی دولت سیزدهم در شهرستان رودبار به کم کاری مدیران ادارات اشاره کرد و گفت:کم کاری مدیران ادارات را نمی‌پذیرم، تا جایی که قانون اجازه میدهد برای رفع مشکلات مردم تلاش کنند، وظیفه ذاتی مسئول است که پاسخگوی مطالبات و دغدغه های مردم باشد.

وی در ادامه تصریح کرد: بالغ بر ۳۰‌ سال است که برای اساسی ترین و معضل بزرگ شهرستان که انتقال لوله های آب شرب است، کاری نشده بود به برکت دولت سیزدهم در سفر اختصاصی رئیس مجلس شورای اسلامی به شهرستان رودبار ۳۰۰ میلیارد تومان برای این معضل بودجه اختصاص یافت.

فرماندار شهرستان رودبار اجرای کارها را در دوره های گذشته سیاست بازی دانست و اذعان کرد؛در دوره های گذشته با سیاه نمایی و سیاست بازی ، کار را پیش میبردند که هیچ نتیجه موثری برای مردم نداشت.

طهمورث عموپور یاد آور شد؛ در هفته دولت از عملکرد جهادی ادارات شهرستان دفاع کردم ، بعضی از نارسانه ها می‌خواستند عملکرد و خدمات دولت به مردم را وارونه نشان دهند.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم عهد بسته است به وعده های داده شده عمل کند افزود؛در این دولت کریمه عهد بسته ایم به آن چیزی که می‌گوییم عمل کنیم، بارها تاکید داشته ام عملکرد مطلوب ادارات در اختیار رسانه های شهرستان قرار بگیرد.

ایشان بیان داشت؛ در یک سال و نیم گذشته مسیر توسعه و عمران شهرستان رودبار را ریل گذاری کرده ایم تا مردم طعم شیرین خدمات نظام و انقلاب اسلامی را بچشند.

عموپور با تاکید بر حمایت از سرمایه گذاران افزود ؛هدف از حمایت از سرمایه گذاران در شهرستان صرفا به جهت اشتغال و پیشرفت اقتصادی برای جوانان است که در حال اجرایی شدن است.

مقام عالی دولت سیزدهم در شهرستان رودبار گفت : به همت دولت مردمی و انقلابی، ۱۳ روستای شهرستان که در دور افتاده ترین نقاط قرار گرفته و فاقد گاز رسانی بودند درحال انجام پروژه گازرسانی هستند.

فرماندار شهرستان رودبار خاطر نشان کرد ؛ یکی از معضلات که شهرک صنعتی لوشان به همراه داشت عدم تصفیه خانه بود که دغدغه بسیاری از سرمایه گذاران و مالکان شرکت ها در این شهرک بود که با پیگیری های مکرری که صورت گرفت با هزینه ۴۵ میلیارد تومان توسط شرکت شهرکهای صنعتی استان مدول اول این تصفیه خانه به بهره برداری رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *