بازید مخبر از نحوه نگهداری عرضه و توضیع اقلام پروتئینی

معاون اول رئیس‌ جمهور برای نظارت میدانی بر نحوه توزیع گوشت، مرغ و تخم مرغ در استان تهران به منطقه کهریزک رفت و در مجتمع سردخانه‌های گوشت و مرغ شباهنگ که بیش از ۱۵ هزار تن ظرفیت دارد، حاضر شد تا وضعیت ذخیره پروتئینی استان‌های تهران، قم و البرز را از نزدیک بررسی کند.

 

در بازدید از انبار‌های منفی ۴۰ درجه، خطوط قطعه‌بندی و بسته‌بندی و کامیون‌های حمل بهداشتی گوشت و مرغ به عنوان بخش‌های مختلف این مجتمع بزرگ سردخانه‌ای، نحوه فعالیت و کارکرد آن‌ها را مدیران حاضر برای معاون اول رئیس‌ جمهور تشریح کردند.

 

 

 

مخبر با حضور در بخش‌های جدید و در حال ساخت این مجتمع، از حمایت دولت برای گسترش این‌گونه مجتمع‌ها و بارانداز‌های بزرگ نگهداری، عرضه و توزیع اقلام پروتئینی در اطراف شهر تهران خبر داد و اظهار امیدواری کرد با تکمیل، تجهیز و بهینه‌سازی این مراکز، بتوان بخشی از فعالیت‌ مجتمع‌های عرضه در داخل شهر تهران را به این اماکن منتقل کرد.

معاون اول رئیس جمهور، پس از این بازدید، در یکی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای بزرگ شهر تهران حاضر شد که اقلام پروتئینی خود را از این گروه مراکز تأمین می‌کند.

 

 

 

مخبر در بازدید از بخش‌های مختلف این فروشگاه، اعم از مواد پروتئینی، خوراکی و بهداشتی، وضعیت فراوانی و قیمت کالا‌ها را بررسی و برخی کمبود‌ها را به مدیران فروشگاه یادآوری کرد.

 

 

 

معاون اول رئیس جمهور، همچنین در این بازدید با تعدادی از شهروندان تهرانی حاضر در فروشگاه به گفتگو پرداخت و برخی گلایه‌های آنان را از مسئولان فروشگاه و مدیران وزارت جهاد کشاورزی پیگیری کرد و خواستار رسیدگی و رفع آن‌ها شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *