ورود دستگاه قضا به تعیین تکلیف نهاده‌ها منجر به رشد اقتصاد و کاهش قیمت‌ها می‌شود

– طی هفته‌های گذشته و با دستور رئیس قوه قضاییه ۱۳ هزار تن نهاده‌های سیلوی پشتیبانی امور دام شهرستان اسدآباد همدان به بزرگ‌ترین واحد تولید تخم مرغ کشور منتقل شد، این اقدام دستگاه قضا منجر به افزایش ۲۵ درصدی تولید بزرگترین واحد تولید تخم مرغ در کشور خواهد شد.

در رابطه با این موضوع سلمان اسحاقی در گفت‌وگو با میزان، گفت: در یک برهه از زمان در دولت قبل شاهد بودیم برنج‌های وارداتی به دلیل نگهداشتن بیش از اندازه در انبار فاسد و در نهایت امحا می‌شد.

نماینده مردم قاینات در مجلس با بیان اینکه در حال حاضر با کمبود نهاده‌های دامی در کشور مواجه هستیم گفت: همزمان با ورود حجت‌الاسلام و‌المسملین محسنی‌ اژه‌ای، بازدید میدانی از گمرک در دستور کار دستگاه قضا قرار گرفت که این موضوع باعث باز شدن بسیاری از گره‌ها شد.

وی با اشاره به اینکه در گذشته با خرابی و فاسدشدن بیش از صدها هزار تن نهاده‌های دامی روبه‌رو بودیم افزود: اگر از معطلی نهاده‌های دامی و اقلامی که مستقیما به معیشت مردم ارتباط دارد در گمرک کم کنیم بسیاری از اتفاقات خوب رخ خواهد داد.

اسحاقی با تأکید بر اینکه دستورات مسئولان در بازدید‌های میدانی از گمرک‌ها باید اجرایی شود اظهار کرد: دستگاه قضا با ورود جدی در تعیین تکلیف نهاده‌ها در گمرک نقش بسزایی در رشد اقتصاد، ثبات و کاهش قیمت‌ها دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *