فرماندار شهرستان رودبار در جلسه شورای مشورتی ایثارگران این شهرستان: حفظ شانیت ایثارگران عزیز و خانواده معظم آنها واجب و لازم است

طهمورث عموپور مقام عالی دولت سیزدهم در شهرستان رودبار درجلسه شورای مشورتی ایثارگران این شهرستان گفت: در راستای منویات مقام معظم رهبری و چهار مولفه راهبردی مشارکت ،امنیت، سلامت و رقابت در انتخابات اسفند ماه سال جاری از ظرفیت معتمدین و ایثارگران استفاده و پیشنهادات آنها را در جذب حداکثری مردم در صحنه انتخابات اجرایی خواهد شد.

 

وی افزود: رفع مشکلات جامعه ایثارگران مورد تاکید و پیگیری دولت سیزدهم قرار گرفته و در این زمینه مجموعه وزارت کشور در شهرستان رودبار در حد توان خود مشکلات ایثارگران و جانبازان را مورد بررسی و پیگیری قرار خواهد داد.

 

عموپور یاد آور شد: شهدا، ایثارگران و جانبازان انقلاب اسلامی با خود گذشتگی و خلق حماسه های تاریخی ثابت کرده اند که توطئه های دشمنان با کشور ایران اسلامی در هر زمانی خنثی میشود.

 

فرماندار رودبار اضافه کرد: اگر روحیه ایثارگری و از خود گذشتگی در سطح جامعه در بین جوانان و اقشار مختلف مردم کمرنگ شود ، موجب نفوذ دشمنان و توطئه بیشتر آنها علیه نظام و انقلاب اسلامی می شود.

 

مقام عالی دولت سیزدهم در شهرستان رودبار خاطرنشان کرد: برای ایجاد شور و نشاط اجتماعی در جشن بزرگ دهه فجر، ایثارگران و جانبازان با کسبه و صنوف مختلف شهرستان نشست های هماهنگی برگزار کنند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *